حمل بار از دبی

حمل بار از دبی به دلیل وضعیت جغرافیایی ایران و نیز منطقه آزاد دبی همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است، بیشتر بازرگانان و تجار ایرانی جهت واردات و صادرات کالای خود مسیر حمل بار از دبی را بعنوان مسیر ورود و خروج کالای خود انتخاب می کنند.

از اینرو مسیر حمل بار از دبی نه تنها به دلیل وجود منطقه آزاد تجاری بلکه به دلیل گذر مسیر بازرگانی کشور ایران از این قسمت از کره جغرافیایی مورد توجه قرار گرفته است.

بنابرابن موضوع حمل بار از دبی و دغدغه های آن همواره مورد توجه بازرگانان بوده و هست و به همین دلیل تجار همیشه به دنبال یافتن بهترین حمل بار از دبی به ایران هستند از طرفی به دلیل قوانین سختگیرانه ی دبی در قبال خروج بار از این شهر به مقصد ایران یافتن ساپلایر مناسب جهت حمل بار از دبی امری ضروری بنطر می رسد

از طرف دیگر مرکز تجارت، حمل و مبادلات بازرگانی منطقه ی جنوب ایران و نیز حوزه خلیج فارس بناچار دست‌خوش انجام مبادلات و معاملات در این منطقه قرار گرفته و از این رو حمل بار از دوبی به جهت سهولت در امر حمل و نقل و نیز صرف زمان کمتر جهت جابجایی کالا بعنوان بهترین مسیر جهت صادرات و واردات کالا از ایران شناخته می شود.

حمل بار از دبی
حمل بار از دبی

چرا دبی:

امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده‌است. اگرچه اقتصاد دبی با صنعت نفت رشد کرد اما بیشتر درآمد دبی از منطقه آزاد جبل علی، فروش ملک به شهروندان خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت، صدور دوباره کالا، ترانزیت مسافر و کالا و همچنین قسمت بزرگی نیز از گردشگری و دیگر خدمات مالی و بازرگانی تأمین می‌شود.

دبی به تازگی توجه جهانیان را از راه ساخت و سازهای بزرگ و همین‌طور رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز به خود جلب کرده‌است.

حواله یوان به چین

حرید از سایت علی بابا

حمل بار از چین

 

در سال‌های پایانی دههٔ ۲۰۰۰ میلادی به خاطر بحران‌های مالی گسترده در جهان، ساخت و ساز املاک در دبی برای مدت ۳ سال با دشواری جدی روبه‌رو شد. هر چند دبی توانست بنا بر یک برنامه تدریجی و مداوم خود را بهبود بخشد. در سال ۲۰۱۲ دبی ۲۲مین شهر گران‌قیمت جهان و گران‌قیمت‌ترین شهر خاورمیانه معرفی شد.

در سال ۲۰۱۳ دبی توانست حقِ داشتن و برگزاریِ اِکسپو ۲۰۲۰ را به دست‌آورد. اِکسپو سومین رویداد مهم دنیا پس جام جهانی فوتبال والمپیک است و به «المپیک کشورها» مشهور است.

این نخستین بار است که یک شهر از خاورمیانه توانست میزبانی این مهم‌ترین نمایشگاه جهان را به‌دست‌آورد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد اکسپو ۲۰۲۰ برای دبی بیش از ۲۳ میلیارد دلار سود خواهد داشت.

تجارت و حمل بار از دبی:
حمل بار از دبی

تجارت و واردات از دبی:

 

اگرچه که شهر دبی به تنهایی مقصد تجاری خیلی از کشور های دنیاست اما آنچه شهر دبی را برای ایرانیان و تجار ایرانی جذاب تر می کند مسیر ترانزیت و حمل از دبی به ایران هست، اکثر کالاهای خریداری شده در دنیا توسط ایران میبایست ابندا وارد منطقه آزاد دبی شده و سپس به مقصد ایران حمل گردد.

 

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با بهره‌گیری از بهترین تیم های حمل و ترخیص در شهر دبی و نیز با تاسیس دفتر خود در این منطقه، امور حمل و نقل را برای شما بازرگان محترم را با بهترین نرخ و زمان به انجام می رساند

چگونه می توانم کالای خود را در دبی ترخیص نمایم:

 

چگونه می توانم کالای خود را در دبی ترخیص نمایم:

با نگاهی کوتاه به مسیر های حمل دریایی وهوایی کالا در حوزه خلیج فارس به روشنی در می یابیم که اکثر کالا های وارداتی به کشورمان اصولا از منطقه آزاد دبی صورت می گیرد و حمل بار از دبی از طرفی به دلیل نزدیکی بنادر ایران به این منطقه و از طرفی دیگر به دلیل کم بودن سختگیری ها و تشریفات گمرکی مرسوم در دنیا در این شهر با شرایط بهتری صورت می پذیرد.

خیلی از افراد بر این باورند که به دلیل شرایط ویژه شهر دبی و نیز آزاد بودن این منطقه تمامی کالا ها با هر حجم و تعداد بدون نیاز به تشریفات گمرکی قابل حمس و ارسال به ایران می باشد این در حالیست که اینگونه نیست و زمانیکه کارگو وارد گمرک دبی می شود می بایست براساس قوانین گمرکی این کشور ترخیص گردد.

و انجام این کار می بایست توسط ترخیص کاران حرفی و شرکت هایی که در شهر دبی ثبت شده اند صورت پذیرد. بنابراین جهت انجام حمل بار از دبی  و قبل از آن کالای تجاری ترخیص می گردد.

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن دفتر و نماینده در شهر دبی اقدام به ترخیص کالا از دبی و  حمل بار از دبی به منظور صادرات و واردات می نمایند. کارمندان ما در دفتر دبی کالا های شما را پس از انجام تشریفات گمرکی دریافت، بسته بندی و بدون فوت وقت آن را به نمایندگان شما در این منطقه تحویل می دهند، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.  28425388-۲۱-۹۸+

کارگو دبی, حمل بار از دبی با لنج, حمل بار از دبی, خرید و ارسال کالا از دبی, حمل هوایی بار از دبی, حمل کالا از دبی, حمل بار ته لنجی

 

حمل از دبی به چه شکل صورت می پذیرد

همانطور گه گفته شد اکثر کالاهای خریداری شده توسط تجار ایرانی ابندا وارد دبی شده و مشمول تشریفات گمرکی می گردد، شهر دبی از سال ۲۰۱۷ ترخیص و واردات کالا به این کشور را مشمول ۰٫۰۵ درصد هزینه گمرکی نموده است، پس از انجام تشریفات گمرکی حمل بار از دبی صورت می پذیرد و کالا تحویل کارگو می گردد و سپس به مقصد ایران ارسال می گردد

جهت ترخیص کالا و حمل از دبی به چه مدارکی نیاز است

لازم است که جهت برآورد هزینه ها و نیز انجام اقدامات اولیه  جهت نرخیص و حمل بار از دبی مدارک مربوط به بار از جمله Packing List و Proforma به شرکت حمل و ترخیص کننده ارسال گردد، این امر باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان انجام امور تشریفاتی گمرک می گردد

 

حمل بار از دبی02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا