حمل بار از چین

 

 

"<yoastmark

اگر شما به دنبال نرخ رقابتی حمل بار از چین یا خدمات حمل قابل اعتماد هستید به شما خوش آمد می گوییم.افتخار ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین المللی،به خصوص حمل بار از چین،کاهش هزینه حمل بار  و زمان است. حمل بار از چین به صورت بار FCL (بار کامل کانتینر) و یا LCL (کمتر از بار کانتینر)،حمل هوایی وحمل و نقل دریایی به صورت خرده بار و بار تجاری (Cargo) تخصص ماست.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین  با بیش از 10 سال سابقه در امر حمل و نقل کالا از چین،امارات و امریکا،رابطه  طولانی خوبی با خطوط شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی داشته و دارد.همچنین با داشتن پرسنلی مجرب یکی از مهمترین راهکارها را برای کاهش هزینه و زمان، جهت ارسال و تحویل کالا به شما عزیزان ارائه می دهد.

بیشتر بدانید:

در حال حاضر خدمات حمل دریایی ما به طور کامل،حمل کالا را از تمامی بنادر در چین به سراسر جهان پوشش می دهد. کارشناسان ما در مورد نیازهای شما شمارا یاری می دهند. تا بهترین الگوی خدمات حمل و نقل  را انتخاب نمایید.تیم حرفه ای ما قادر به ارائه خدماتی با کیفیت مناسب و کمترین هزینه ممکن و مناسب ترین راه حمل بار از چین به صورت هوایی به سراسر جهان می باشد.

اهمیت حمل بار از چین و رعایت مراحل آن

حمل بار از چین دارای اهمیتی بالا بوده و قابل ذکر است که اهمیت آن کمتر از خرید کالا از چین نمی باشد.

لذا از بازرگانان محترم که قصد خرید کالا از چین را دارند تقاضا می شود با ارسال جزئیات بار( پکینگ لیست )به دفتر مرکزی در ایران،مشاوره لازم را داشته باشند.لازم به ذکر است هرهفته بازرگانی واردات از چین در سراسر چین کالاهای خریداری شده را جمع آوری کرده و از چین به ایران حمل می نماید.

 

FCL (بار کامل کانتینر) ابعاد زیر میتواند شما بازرگانان عزیز را راهنمایی نماید.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد حمل بار از چین با مشاوران ما تماس بگیرید

 

  • کانتینر های باری استاندارد ’20 فوت    20Dry Cargo Container
  • کانتینر های باری استاندارد ’40 فوت    40Dry Cargo Container
  • کانتیر های باری استاندارد ’40 فوت  های 40′ Hi-Cube Steel Dry Cargo Container

 

 

                        کانتینر های باری استاندارد ’20 فوت

نکات قابل توجه در حمل از چین :

در حمل بار از چین بازرگانان محترم به این نکته توجه داشته باشند که وزن بار با بسته بندی بیشتر 20تن نباشد.در غیر این صورت بار از مبدا بارگیری ِ بندر مورد نظر دچار مشکل شده و ارسال نخواهد شد و از دیگر نکات خیلی مهم در حمل بار از چین حجم کالا می باشد.

به خاطر داشته باشید که فضای کلی کانتینر 20 فوت حدودا 33 متر مکعب می باشد. بار حمل شده نبایستی از 20 تن و 33 متر مکعب بیشتر باشد و همچنین سایز آنها در بسته بندی بایستی  به صورتی باشد که بتوانند در کانتینر در باز شو از جلو به راحتی حمل شود و در کانتینر به راحتی بسته شود.

مهمترین موردی که در حمل بار از چین بازرگانان محترم بایستی در نظر داشته باشند زمان کافی برای بارچینی ست  که متاسفانه کارخانجات،تولید کنندگان و دلالان چینی به آن دقت کافی نداشته و در این مقطع زمانی تنها به فکر باقی مانده ی مبلغ فاکتور و تسویه حساب خود هستند.

طرز اشتباه بار چینی می تواند تبعات ناخوشایند و غیر قابل جبرانی را داشته باشد.

مشکلاتی  اعم از صدمه دیدن کالا یا بار در چین و یا آسیب دیدن کالا هنگام بارگیری در کشتی و تخلیه در بندر و همچنین مشکلاتی در گمرک حین ترخیص کالا، به طور مثال چنانچه ارزیاب هنگام ترخیص کالا در گمرک دسترسی مناسبی به کالا نداشته باشد این عدم دسترسی نیز تبعاتی به همراه داشته و ناتوانی ارزیاب از زدن تونل در کانتینر باعث مرجوع شدن کالا خواهد شد.

قابل ذکر است گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن دفاتر و انبار در چین و ایران سهولت واردات از چین،حمل بار از چین،ترخیص کالا از چین،جمع آوری کالا از چین،حواله آنلاین یوان و ترخیص کالا در ایران با پرسنلی با تجربه و حرفه ای در موارد یاد شده آماده ی سرویس دهی به بازرگانان محترم ایران می باشد.

شرکت واردات از چین با هدف و تحقق کاهش وقت و زمان و همینطور بازرسی و تحویل کالا و تایید صلاحیت کارخانجات چینی در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

کانتینر های باری استاندارد ’40 فوت    

در حمل بار از چین بازرگانان محترم به این نکته توجه داشته باشند که وزن بار با بسته بندی بیشتر 20تن نباشد.در غیر این صورت بار از مبدا بارگیری ِ بندر مورد نظر دچار مشکل شده و ارسال نخواهد شد و از دیگر نکات خیلی مهم حجم کالا می باشد.به خاطر داشته باشید که فضای کلی کانتینر40 فوت حدودا 67 متر مکعب می باشد.

بار حمل شده نبایستی از 20 تن و 67 متر مکعب بیشتر باشد و همچنین سایز آنها در بسته بندی بایستی  به صورتی باشد که بتوانند در کانتینر در باز شو از جلو به راحتی حمل شود و در کانتینر به راحتی بسته شود.

          کانتینر های باری استاندارد ’40 فوت های

بازرگانان محترم به این نکته توجه داشته باشند که وزن بار با بسته بندی بیشتر 20تن نباشد. در غیر این صورت بار از مبدا بارگیری ِ بندر مورد نظر دچار مشکل شده و ارسال نخواهد شد و از دیگر نکات خیلی مهم حجم کالا می باشد. به خاطر داشته باشید که فضای کلی کانتینر40 فوت های حدودا 76 متر مکعب می باشد.

بار حمل شده نبایستی از 20 تن و 76 متر مکعب بیشتر باشد و همچنین سایز آنها در بسته بندی بایستی  به صورتی باشد که بتوانند در کانتینر در باز شو از جلو به راحتی حمل شود و در کانتینر به راحتی بسته شود.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر  با مشاوران ما تماس بگیرید

 

کانتینر های باری استاندارد ’45 های

 

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با داشتن دفاتر در شهر های مختلف چین این امکان را برای شما بازرگان و تاجر محترم فراهم می سازد تا با اطمینان کامل و کمترین هزینه کالای خود را از چین به ایران حمل نمایید.

شما بازرگان محترم تنها بر روی خرید خود و مشتریان خود تمرکز کرده و الباقی کار را به ما بسپارید.

از ابتدای راه با شما هستیم

سوالات متداول:

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”حداکثر وزن بسته بندی بار برای حمل از چین چقدر است ؟” answer-0=”وزن بار با بسته بندی بیشتر 20تن نباشد.در غیر این صورت بار از مبدا بارگیری ِ بندر مورد نظر دچار مشکل شده و ارسال نخواهد شد” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”شرکت واردات از چین چه خدماتی را در مبدا حمل از چین ارائه میدهمد ؟” answer-1=”شرکت واردات از چین با هدف و تحقق کاهش وقت و زمان و همینطور بازرسی و تحویل کالا و تایید صلاحیت کارخانجات چینی در خدمت شما عزیزان می باشد.” image-1=”” headline-2=”h4″ question-2=”هزینه جمل بار از چین چقدر است؟” answer-2=”گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با داشتن دفاتر در شهر های مختلف چین این امکان را برای شما بازرگان و تاجر محترم فراهم می سازد تا با اطمینان کامل و کمترین هزینه کالای خود را از چین به ایران حمل نمایید.” image-2=”” headline-3=”h4″ question-3=”حمل بار به چه صورت هایی انجام میشود؟” answer-3=”حمل بار از چین به صورت بار FCL (بار کامل کانتینر) و یا LCL (کمتر از بار کانتینر)،حمل هوایی وحمل و نقل دریایی به صورت خرده بار و بار تجاری (Cargo) تخصص ماست.” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا