خرید از سایتهای چینی

خرید از سایتهای چینی

خرید از سایتهای چینی یکی از پرسودترین و جدیدترین روشهای تجارتهای نوظهور در ایران میباشد.

امروزه خرید از سایتهای چینی به امری ضروری در کشور عزیزمان تبدیل شده و تجار ایرانی و کسبه بازار و فروشگاههای آنلاین اینترنتی نیاز خود را به خرید از  چین احساس میکنند.

گروه بازرگانی توسعه تجارت واردات از چین این افتخار را دارد که با سابقه 20 ساله در واردات از چین و خرید از سایتهای چینی این امور را در کوتاهترین زمان و کمترین نرخ حمل و ترخیص صرفا به خاطر واردات عمده و تجربه کافی و قراردادهای بلند مدت با خطوط هوایی و دریایی و واردات عمده برای مشتریان ایرانی انجام دهد.

خرید از سایت های چینی

فواید خرید از سایتهای چینی :

1-تنوع زیاد کالا
2-قابل اعتماد بودن
3-امکان خرید خرده و عمده
4-استفاده از تخفیفات فصلی و ویژه
5-امکان خرید از جدیدترین محصولات معرفی شده
6-دریافت نمونه کالا قبل از خرید عمده
7-موجود بودن کالا و ارسال سریع
8-امکان استفاده از پرداخت آنلاین

گروه بازرگانی توسعه تجارت واردات از چین با داشتن انبار و دفتر تجاری در شهر شنژن چین قادر به ارائه سرویس های ویژه در خرید از سایتهای چینی میباشد.

نکاتی مهم در خرید از  چین :

کشور چین بزرگترین کشور از نظر خرده فروشی در آنلاین مارکتینگ میباشد.
در این خرید هموطنان ما بایستی سایتهای را انتخاب نمایند که در حال حاضر امکان دسترسی به این سایتها در داخل چین باشد و فقط به قیمتهای پایین و تبلیغات فریبنده توجه نکنند.
گروه بازرگانی توسعه تجارت واردات از چین این سرویس را محیا کرده که قبل از خرید آنلاین از  چین این فروشگاه های آنلاین را تایید صلاحیت کرده تا خرید شما با اطمینان کامل انجام شود.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید مقایسه کردن کالاهای مشابه و تصمیم گیری و انتخاب درست در این خصوص میباشد.
لذا ایرانیان عزیز مستحضر باشند که خرید آنلاین از چین نیاز به دسترسی و امکان پیگیری خرید را دارد که ما در شرکت توسعه تجارت واردات از چین این خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه میدهیم.

لیست برخی از سایتهای معتبر چینی :

لیست-خرید-از-سایتهای-چینی

نحوه خرید از چین :

به دلیل نوسانات نرخ ارز که در سالهای اخیر ما شاهد آن هستیم و بخشنامه‌های گمرک و همچنین تغییر نرخ حمل و نقل هوایی و دریایی از چین و همینطور حجم خرید از سایتهای چینی که در قیمت نهایی تاثیر گذار میباشد در نتیجه امکان اعلام نرخ ثابت وجود ندارد.

لذا با توجه به دغدغه های شما عزیزان گروه بازرگانی توسعه تجارت واردات از چین با بهره‌گیری از قراردادهای بلند مدت با خطوط هواپیمایی و خطوط کشتیرانی و همچنین دفاتر ترخیص در بنادر ایران و فرودگاه بین المللی امام خمینی قادر به حمل و ترخیص کالاهای خریداری شده شما در کوتاهترین زمان و رقابتی ترین نرخ و تحویل در محل انبار شما میباشد.
لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت برای خرید از سایتهای چینی  با شماره تلفن 021-28425388 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا