حواله یوان به چین

حواله یوان به چین

تخصص ما در انجام حواله یوان به چین با کمترین نرخ و درکوتاه ترین زمان است.

حواله یوان

حواله یوان به چین

حواله بانکی چیست

حواله بانکی یا سوئیفت یکی از مطمئن ترین ، بهترین و سریعترین روش های انتقال پول در دنیا می باشد که امروزه جهت انجام معاملات مختلف بین المللی از حواله کمک گرفته می شود. در روش حواله  فرستنده و یا خریدار کالا و خدمات مبلغ مورد توافق را به حساب بانکی فرد یا شرکت گیرنده در کشور های متصل به شبکه بین المللی سوئیفت به صورت الکترونیکی منتقل می نماید. منظور از شبکه بین المللی سوئیفت در واقع ارتباط بین المللی موجود فی مابین بانک های معتبر است که در آن ها می توان عملیات ارسال حواله ارزی را انجام داد.

ارسال حواله همانند انتقال حساب به حساب داخلی می باشد با این تفاوت که انتقال پول طی ۲ تا ۳ روز کاری صورت می گیرد. که البته در صورت داشتن حساب معتبر مستقیم در کشور دریافت کننده حواله، می توان ارسال حواله را بصورت آنلاین نیز انجام داد.

برای انجام حواله بدلیل مشکلاتی که بعضا در سیستم های بانکی رخ می دهد لازم است که اطلاعات حساب گیرنده حواله بررسی گردد

همچنین نام شخص صاحب حساب به همراه اسم کامل بانک و کشور مقصد ضروری می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرخ روزانه یوان با ما در تماس باشید

 

در انجام حواله یوان به چه اطلاعاتی نیاز داریم

اطلاعاتی همچون آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده و اطلاعات تکمیلی توسط بانک دریافت می گردد.

حواله های بانکی بر اساس نوع حواله ارزی مورد نظر از حساب ها وکشور های مختلف انجام می گردد. به عنوان مثال انجام حواله های دلار و یورو اصولا از کشور های ترکیه، عمارات و برخی از کشور های اروپایی صورت می پذیرد. در مورد حواله یوان چین، ارسال حواله در برخی موارد از کشور وای واسط صورت می پذیرد،

اما با توجه به اینکه با انجام حواله توسط کشور ها و بانک های واسط ریسک بیشتر و هزینه بالاتری می بایست پرداخت گردد. لذا انجام حواله بصورت مستقیم و آنلاین و از طریق حسا بانکی در همان کشور بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان قرار می گیرد.

حواله به کشور آمریکا و انگلیس به صورت حواله داخلی نیز امکان پذیر است ، در این نوع حواله وجه به صورت نقدی و بصورت ترانسفر بانکی در داخل همان کشور به حساب گیرنده واریز می گردد. این حواله که اصطلاحا حواله سیاه نام گرفته است بین ۳ تا ۵ روز کاری مستلزم زمان می باشد .

و دارای این مزیت می باشد که  حواله های بزرگ به صورت چند مرحله ای انجام پذیر بوده و فرستنده مبلغ نیز توسط بانک و دولت آن کشور اشخاص محلی محسوب می گردد.

اهمیت حواله یوان در معاملات ایران و چین

اهمیت حواله یوان در معاملات ایران و چین

حواله یوان با توجه به گستردگی حجم معاملات بازرگانی بین ایران و چین به سرعت رو به گسترش است و ارسال حواله یوان به چین جز مهمترین و در عین حال پیچیده ترین مراحل انجام معامله با شرکت های چینی می باشد.

اهمیت انجام حواله یوان به چین از آن جهت است که بسیاری از حساب های ایرانیان در چین مسدود شده و این امر باعث شده تا بسیاری از موسسات و صرافی ها مبالغ حواله یوان به چین را از بانک ها و حساب های واسط انجام دهند. و این میزان خطرات و هزینه های ارسال حواله یوان را افزایش می دهد.

 

 

امنیت نقدینگی شما در فرآیند نقل و انتقالات بین بانکی

  • استعلام بهترین و پایین ترین نرخ حواله یوان به چین
  • دریافت رسید حواله بصورت آنلاین جهت ارسال زودتر به فروشنده و یا تولید کننده
  • بسته شدن بسیاری از حساب های ایرانی در بانک های چینی به دلیل وجود تحریم ها و استفاده از حساب معتبر جهت انجام حواله یوان به چین.

به همین دلایل پیداکردن مسیر درست و مناسب جهت انجام حواله یوان به چین همواره جزء دغدغه های بازرگانان  و تجار محترم ایرانی بوده است،

گروه بازرگانی واردات از چین با دارا بودن شرکت در چین و حسابهای بانکی در بانکهای داخلی چین قابلیت حواله یوان به چین به هر میزان که شما تجار گرامی  لازم داشته باشید. در کمترین زمان و به صورت آنلاین به چین را داراست.

تخصص ما در ارسال حواله یوان به چین با کمترین نرخ و کوتاه ترین زمان است.

بیشتر بدانید:

مزایای حواله یوان :

انجام حواله یوان به چین به عنوان اولین قدم در انجام مبادلات با شرکت ها و کارخانجات چینی و نیز مهترین مرحله ی بازرگانی می باشد. انجام حواله یوان به چین به چند دلیل حائز اهمیت می باشد:

 

  • نا محدود بودن حواله به ایران
  • به صرفه بودن حواله یوان به چین نسبت به دلار یا دیگر ارزها
  • پرداخت معادل مبلغ ریالی به دفتر ما و واریزی یوان در کمترین زمان در حساب فروشندگان چینی
  • انجام حواله یوان به چین از بانک های مختلف و معتبر چینی که احتمال بروز مشکل را به صفر می رساند.
  • انجام حواله یوان به چین با استفاده از حساب شرکتی ثبت شده در چین

 

اگر تخصصی در زمینه واردات از چین–حمل بار از چین–ترخیص و حواله یوان به چین ندارید و یا اینکه برای بار اول است که اقدام به واردات از چین می کنید نگران نباشید.شما با یک تلفن همه مراحل واردات از چین یا قسمت مورد نظر واردات شما را انجام می دهیم.

مشاوره رایگان می باشد.

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن بیش از 10 حساب بانکی متمرکز در چین توانایی انجام  حواله یوان  به چین با کمترین نرخ را دارا می باشد.

اگر شما تجار گرامی به دنبال نرخ رقابتی و یا ارسال حواله یوان به چین با کمترین نرخ و مطمئن ترین راه هستید گروه بازرگانی ما دست شما را فشرده و به شما خوش آمد می گوید و شما می توانید به جمع کثیری از مشتریان این شرکت برای واردات کالا از چین یا حمل بار از چین به صورت حمل خرده بار از چین یا حمل بار عمده از چین) و یا ارسال حواله یوان به چین و تمامی موارد ذکر شده باشید.

 

نرخ حواله یوان بر چه اساسی تعیین می شود:

نرخ ارزهای معتبر در ایران با توجه به تغییرات و نوسانات شدید بصورت روزانه صورت می پذیرد نرخ یوان نیز بصورت روزانه و از طریق کانال تلگرامی سایت واردات از چین اعلام می گردد،

در برخی موارد و در صورت وجود نوسانات شدید نرخ حواله یوان بصورت لحظه ای مشخص می گیردد، لذا با  تماس  می توانید از آخرین نرخ حواله یوان آگاه شوید

ایا همواره نرخ پایین حواله یوان می تواند معیار مناسب برای انجام حواله باشد:

شکی نیست که نرخ پایین در انجام حواله و نیز پرداخت مبالغ کمتر در پرداختی ها باعث کاهش هزینه، سرشکن شدن بیشتر هزینه ها و در نهایت کاهش قیمت نهایی کالا و یا خدمات می شود، اما این موضوع همواره موثر نیست، ضرب المثل”هیچ گرانی بی علت نیست” نیز از همین جا بوجود آمده است،

صرفا داشتن حساب بانکی در چین برای انجام حواله یوان نمیتواند ابزار مناسب برای انجام حواله یوان باشد، از طرفی پرداخت پول به افرادی که تنها بصورت تلفنی اقدام به انجام حواله می نمایند می بایست قبل از انجام حواله از طرف شما مورد تایید قرار بگیرن، بنابراین بهتر است برای انجام اولین حواله خود بصورت حضوری برای انجام حواله یوان اقدام نمایید و در دفعات بعدی و برای رقم های پایین حواله یوان می توان کار را بصورت تلفنی انجام داد

آیا امکان تبدیل یوان به دلار و یا ریال می باشد:

با توجه به اینکه حجم صادارت از ایران به چین بخصوص در مورد مواد غذایی قابل توجه می باشد لذا در بیشتر موارد پرداختی های خریداران چین به فروشندگان ایرانی بصورت یوان می باشد. از طرفی بیتشر فروشندگان ایرانی تمایل دارند که مبالغ خود را که بصورت یوان در چین دریافت می کنند به ریال و یا دلار تبدیل نمایند که بدلیل تحریم های موجود این نقل و انتقالات به راحتی قابل انجام نیست، بنابراین می توان این مابلغ را به دو صورت تبدیل کرد:

  • تبدیل یوان نقد به ریال و یا دلار
  • فروش حواله یوان به ریال یا دلار

 

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین این امکان را در اختیار مشتریان خود که اقدام به صادرات می نمایند قرار می دهد که در هرزمان یوان دریافتی از خریداران خود در چین را به ریال و یا دلار و با بهترین نرخ موجود در بازار تبدیل نماید.

 

چرا برای حواله یوان گروه بازرگانی واردات از چین را انتخاب نمایم:

همانگونه که گفته شد تعداد افراد و شرکت هایی که اقدام به انجام حواله یوان و یا خرید حواله یوان می نمایند زیاد است و از طرفی برخی از این افراد و یا شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر اقدام به اعلام نرخ هایی با قیمت های بالاتر می نماید، بنابراین با جذب مشتری و با وعده انجام حواله بصورت آنلاین اقدام به دریافت پول و انجام حواله با تاخیر  می نمایند، لذا توصیه می گردد جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و یا سودجویی توسط افراد و یا برخی شرکت ها برای انجام حواله های خود و حداقل انجام اولین حواله بصورت حضوری اقدام گردد،

از طرفی در میان این افراد بسیاری هستند که بصورت واسطه اقدام به انجام حواله می نمایند، و این بدان معناست که ضمانت بازگشت و یا انجام حواله یوان برای مشتری با ریسک بیشتری صورت می پذیرد.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با ثبت شرکت در کشور های ایران، چین و امریکا بصورت کاملا رسمی و قانونی اقدام به انجام حواله یوان و دلار می نماید، از طرفی با توجه به اینکه حساب بانکی جهت انجام حواله یوان متعلق به شرکت واردات از چین بوده و به نام واردات از چین ثبت گردیده است لذا انجام حواله یوان بدون واسط و مستقیما توسط بانک های چینی صورت می پذیرد،

شما تاجر و بازرگان محترم در هر زمان از ساعات اداری می توانید با شماره های شرکت و یا خط همراه این شرکت تماس حاصل نموده و در صورت تمایل برای انجام حواله خود بصورت حضوری اقدام نمایید، تنها لازم است که قبل از مراجعه و درخواست انجام حواله یوان اطلاات صاحب حساب را اعم از نام صاحب حساب/ نام بانک/ شماره حساب/ کد شعبه به زبان انگلیسی و چینی داشته باشید،

همکاران ما برای پاسخگویی به شما و نیز انجام حواله های ارزی شما در خدمت شما هستند، با ما تماس بگیرید

انجام حواله یوان دانشجویی

انجام حواله دانشجویی (حواله دانشجویی)

یکی از دغدغه های دانشجویان ایرانی که در دانشگاه های چین تحصیل می کنند مشکلات نقل و انتقال پول نیز اجام پرداختی ها و شهریه های دانشجویی هستش، به این منظور بهترین راه جهت انتقال پول و واریز شهریه انجام حواله یوان به چین هستش، امروزه تمامی دانشگاه های کشور چین با توجه به تعدد دانشجویان غیر بومی این امکان را برای دانشجویان خود فراهم می آورند که شهریه های خود را بصورت حواله یوان انجام بدهند.

از طرفی با توجه به عدم اشتغال دانشجویان در این کشور هزینه های مربوطه بصورت حواله یوان به حساب آن ها در چین واریز می گردد،

لذا شما هموطن عزیز بدون نیاز به داشتن حساب ارزی در ایران و تنها با گشودن حساب بانکی در یکی از بانک های کشور چین به راحتی قادر خواهید بود به هرمیزان مبلغی که تمایل دارید به حساب فرزندان خود و به صورت حواله یوان انتقال دهید.

در صورتیکه موفق به افتتاح حساب در کشور چین نشده اید می توانید مبالغ مورد نظر خود را به توسط ما و به صورت حواله یوان به چین منتقل کرده و ما مبلغ مورد نظر را بصورت دلار و یا یوان به فرزندان شما تحویل خواهیم داد.

نیاز واریز مبلغ به شرکت ها و افراد چینی هر روز افزایش می یابد وهمچنین حواله به چین برای دانشجویان و خریداران نرم افزارها و..نیز طرفداران خاص خود را دارد.

ارسال حواله یوان به مبلغ درخواستی شما عزیزان و دانشجویان  معمولا از طریق حواله به چین از طریق پی پال (به حساب فرد چینی) قابل ارسال است می توانید برای این کار با شرکت ما تماس بگیرید.

با توجه به تغییرات شدید و ناگهانی نرخ یوان و سایر ارزها،انجام حواله یوان به چین بصورت روزانه و تا پایان وقت اداری همان روز صورت می پذیرد، لذا جهت کاهش میزان ریسک تعییرات نرخ حواله یوان به چین به شما تاجر و بازرگان محترم توصیه می گردد اهمیت انجام حواله در روز کاری جاری را مدنظر قرار داده و بمنظور تسهیل امور بازرگانی خود و نیز تایید شماره حساب مورد نظر با ما مشورت نمایید.

نکته حائز اهمیت در انجام حواله یوان به چین، تایید اطلاعات حساب بانکی شرک و یا کلزخانه فروشنده کالا و خدمات به شما بازرگان محترم می باشد. لذا جهت اخذ تاییده اطلاعات حساب بانکی و قبل از انجام حواله لطفا اطلاعات ذیل را از فروشنده و بصورت تایپ شده دریافت نمایید:

  • شماره حساب (به زبان انگلیسی و چینی)
  • نام صاحب حساب (به زبان انگلیسی و چینی)
  • نام بانک و شعبه و شهر (به زبان انگلیسی و چینی)

نیاز واریز مبلغ به شرکت ها و افراد چینی هر روز افزایش می یابد وهمچنین حواله به چین برای دانشجویان و خریداران نرم افزارها و..نیز طرفداران خاص خود را دارد.
ارسال حواله یوان به مبلغ درخواستی شما عزیزان و دانشجویان  معمولا از طریق  پی پال (به حساب فرد چینی) قابل ارسال است می توانید برای این کار با شرکت ما تماس بگیرید.
از ابتدای راه با شما هستیم

سوالات متداول:

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”حواله بانکی چیست؟” answer-0=”حواله بانکی یا سوئیفت یکی از مطمئن ترین ، بهترین و سریعترین روش های انتقال پول در دنیا می باشد که امروزه جهت انجام معاملات مختلف بین المللی از حواله کمک گرفته می شود.” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”در انجام حواله یوان به چه اطلاعاتی نیاز داریم” answer-1=”اطلاعاتی همچون آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده و اطلاعات تکمیلی توسط بانک دریافت می گردد.” image-1=”” headline-2=”h4″ question-2=”خدمات شرکت واردات از چین در حواله یوان چیست ؟” answer-2=”استعلام بهترین و پایین ترین نرخ حواله یوان به چین دریافت رسید حواله بصورت آنلاین جهت ارسال زودتر به فروشنده و یا تولید کننده بسته شدن بسیاری از حساب های ایرانی در بانک های چینی به دلیل وجود تحریم ها و استفاده از حساب معتبر جهت انجام حواله یوان به چین.” image-2=”” headline-3=”h4″ question-3=”نرخ حواله یوان چقدر است ؟” answer-3=”گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن بیش از 10 حساب بانکی متمرکز در چین توانایی انجام  حواله یوان  به چین با کمترین نرخ را دارا می باشد.” image-3=”” headline-4=”h4″ question-4=”آیا امکان تبدیل یوان به دلار و یا ریال می باشد؟” answer-4=”بدلیل تحریم های موجود این نقل و انتقالات به راحتی قابل انجام نیست، بنابراین می توان این مابلغ را به دو صورت تبدیل کرد: تبدیل یوان نقد به ریال و یا دلار فروش حواله یوان به ریال یا دلار” image-4=”” headline-5=”h4″ question-5=”چرا برای حواله یوان گروه بازرگانی واردات از چین را انتخاب نمایید؟” answer-5=”گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با ثبت شرکت در کشور های ایران، چین و امریکا بصورت کاملا رسمی و قانونی اقدام به انجام حواله یوان و دلار می نماید، از طرفی با توجه به اینکه حساب بانکی جهت انجام حواله یوان متعلق به شرکت واردات از چین بوده و به نام واردات از چین ثبت گردیده است لذا انجام حواله یوان بدون واسط و مستقیما توسط بانک های چینی صورت می پذیرد،” image-5=”” count=”6″ html=”true” css_class=””]

1 نظر در “حواله یوان به چین”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا