خرید و فروش یوان چین

خرید و فروش یوان چین

خرید و فروش یوان چین

 

در حوزه بازرگانی با کشور چین موضوع خرید و فروش یوان چین همیشه به عنوان مهمترین چالش پیش روی بازرگانان چینی و ایرانی مطرح بوده چراکه نقل و انتقال پول بین ایران چین به روش خرید و فروش یوان چین صورت پذیرفته و انجام این انتقال و خرید و فروش یوان چین بصورت امن و بدون دغدغه بخش مهمی از این کسب و کار می باشد.

 

خرید و فروش یوان چین
خرید و فروش یوان چین

اهمیت خرید و فروش یوان چین چیست:

بدیهی است که هرگونه انجام معامله با فروشندگان و خریداران چینی نیازمند ایجاد اعتماد در نقل و انتقال پول می باشد٬ از طرف دیگر بیشتر این پرداخت ها که براساس یوان صورت می پذیرد می بایست در کمترین زمان و امن ترین مسیر صورت پذیرد. و این در صورتی امکان پذیر می باشد که طرفین معامله جابجایی پول رو از مسیر امن و قانونی انجام دهند.

بنابراین خرید و فروش یوان چین به معنای نقل و انتقال ارزش معامله بر اساس یوان٬ دلار و ریال و  فی مابین طرف ایرانی و چینی می باشد. که در نهایت فروشنده و خریدار بدون نگرانی ارز خود را تبدیل و به کشور مقصد انتقال دهند.

لینک های مرتبط:

خرید و فروش یوان چین برای چه کسانی مناسب است:

شما در صورتی که به عنوان صادر کننده به کشور چین کالا صادر می کنین می بایست ارزش معامله را که در بیشتر موارد از طرف مشتری خود در چین بصورت یوان در یافت می کنین

داخل کشور مبدا به ارزهای دیگر از جمله دلار و یورو و یا ریال تبدیل کنین. که این کار مستلزم انجام نقل و انتقال حواله و تبدیل به اسکناس و یا واریزی در بانک می باشد.

 

شما صادر کننده محترم در صورتیکه مایل هستین یوان حاصل از فروش کالای صادراتی خود را در ایران دریافت کرده و به ارزهای دیگر تبدیل نمایید با واحد ارزی ما تماس گرفته و در کمترین زمان و با بهترین نرخ یوان خود را به ریال و یا دلار تبدیل نمایید.

جهت کسب اطلاع از نرخ خرید و فروش یوان چین با مشاوران ما تماس بگیرید

 

خرید و فروش یوان چین
خرید و فروش یوان چین

خرید و فروش یوان چین و تبدیل آن برای افرادی که قصد واردات کالا از کشور چین را دارند  نیز بسیار مناسب است. چراکه بیش از ۹۵ درصد از معاملات صورت گرفته با یوان چین قابل پرداخت می باشد که بصورت حواله یوان به چین و بصورت آنلاین صورت می پذیرد.

نحوه خرید و فروش یوان چین به چه صورت می باشد:

 

در صورتیکه وارد کننده کالا از کشور چین می باشید و قصد دارین با بهترین نرخ و در کمترین زمان مبلغ پروفورما Proforma  و یا فاکتور اصلی Invoice  را به طرف چینی پرداخت نموده و واردات کالا را انجام دهید می توانید در قسمت حواله یوان به چین اطلاعات کامل از نحوه انجام حواله و خرید و فروش یوان چین کسب نمایید.

 

دغدغه اصلی صادرکنندگان ایرانی جهت فروش و صادرات کالا به چین تعیین نوع ارز و نحوه نقل و انتقال آن می باشد٬ چرا که فروش یوان چین و تبدیل آن به ریال می بایست از مناسب ترین و سریع ترین مسیر صورت پذیرد.

در صورتیکه صادر کننده کالا می باشید می توانید بدون دغدغه قرارداد فروش خود را بر اساس یوان چین تنظیم کرده و با این کار مسیر راحت تری را برای مشتریان خود جهت پرداخت ارزش کالای خود در نظر بگیرید.

نرخ فروش یوان چه زمانی مشخص می شود:

نرخ فروش یوان نیز مانند سایر ارزهای دیگر در بازه زمانی مشخصی در روز (حدودا بین ۱۱ تا ۱۲ هرروز ) مشخص می گردد. در این شرایط این نرخ به فروشنده یوان که قصد تبدیل یوان به ریال یا سایر ارز هارا دارد اعلام میگردد و در صورتیکه دفتر شرکت در چین واریزی یوانی را تایید کرده باشد معادل ریالی پرداخت خواهد گردید.

نکته حائز اهمیت این است که شما فروشنده محترم می توانید یوان خود را بصورت نا محدود نزد ما و در بانک های چینی بصورت حواله و نقد نگه دارین و هرزمان که مایل بودین نسبت به تبدیل و یا جابجایی آن اقدام نمایید

یوان چین به چه ارزهایی قابل تبدیل است و نحوه دریافت یوان فروخته شده به چه شکل می باشد:

پس از تایید واحد مالی مستقر در دفتر چین مبنی براینکه براساس رسید واریزی شما یوان به حساب ما واریز شده شما می توانید در مورد یوان خود تصمیم گیری نمایید٬

شما می توانید حواله یوان خود را به ما فروخته و معادل آن و براساس نرخ روز ریال٬ دلار و یا یورو دریافت نمایید.

همچنین در صورت نیاز قادر خواهیم بود یوان شمارا به حساب دیگری در چین حواله کرده و رسید در اختیار شما قرار دهیم٬ در این شرایط تنها کارمزد بانکی از شما دریافت خواهد شد و مبلغ موردنظر شما طی همان روز به حساب طرف چینی خواهد نشست.

محدودیت تراکنش و یا سقف خرید یوان از طرف شما چقدر هست:

سقف خرید و فروش یوان توسط شرکت ما با توجه به اینکه حساب به نام شرکت می باشد بصورت نامحدود می باشد.

لذا تسویه ریالی و یوانی با فروشنده و خرید یوان بصورت روزانه انجام می پذیرد. این بدان معناست که در صورت فروش یوان به ما و پس از تایید میتوانید معادل ریالی حواله خود را از ما مطالبه نمایید و در غیر اینصورت یوان شما نزد ما به امانت خواهد ماند.

حواله یوان به چین

در صورتیکه یوان ما در حساب شما بماند آیا سودی بهش تعلق می گیرد:

نظام بانکی کشور با توجه به تعدد بانک ها و نیز میزان تراکنش های آن بسیار متفاوت و پویاتر از سیستم های بانکی در کشورهای در حال توسعه هستش. از طرفی با توجه به تراکنش بالا در بانک های چینی عملا سود بسیار ناچیزی بصورت سالانه و براساس سیاست های هر بانک به صاحبان حساب پرداخت می گردد.

بنابراین باتوجه به نازل بودن این مقدار عملا سود بانکی مربوط به نقدینگی حساب های بانکی بی معناست٬ اگرچه که در صورت باقی ماندن یوان شما در حساب ما میزان سود واریزی سالشمار از طرف بانک محاسبه و به شما پرداخت می گردد.

من صادرکننده هستم٬ چگونه می توانم یوان خود را به ریال و یا دلار تبدیل نمایم:

شما صادرکننده محترم برای تبدیل یوان به ریال یا چین کافیست به طرف چینی خود اطلاعات حساب شخص و یا شرکت ارايه کرده و از مشتری بخواهید پس از واریز رسیدی واریزی یوانی به شما بدهد.

سپس می توانید یوان خود را به حساب ما در چین منتقل نموده و با ارسال رسید و پس از تایید واریزی (اصولا طی ۱ تا ۱۲ ساعت زمان می برد) بابت فروش یوان خود اقدام نمایید.

پس از تایید واریزی یوان شرک بازرگانی واردات از چین بر اساس درخواست شما و بر اساس نرخ روز یوان شما را خریداری نموده و در ازای آن ریال و یا دلار پرداخت می نماید٬ همچنین انتقال حواله شما به حساب های دیگر در چین جهت خرید کالا از چین امکان پذیر می باشد.

خرید و فروش یوان چین
خرید و فروش یوان چین

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خرید و  یا فروش حواله یوان چین با ما در ارتباط باشید.

 

اسکرول به بالا