خرید از علی اکسپرس AliExpress

خرید از سایت علی اکسپرس AliExpress

خرید از سایت علی اکسپرس AliExpress ، خرید از سایت علی بابا، خرید از سایت های خارجی و خرید از سایت های چینی امروزه به دلیل گستردگی تجارت چین با کشورهای مختلف ونیز با ایران اهمیت زیادی پیدا کرده است، خرید از سایت علی اکسپرسAliExpress  بعنوان یکی از سایت های خرید معتبر چینی امروزه بشکل گسترده ای در بین تجار و بازرگانان ایرانی رواج یافته است، وجود کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب و نیز وجود فروشندگان معتبر در این سایت، خرید از سایت علی اکسپرس    AliExpress را بسیار پر رونق کرده است.

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن شرکت ثبت شده معتبر در کشور چین و نیز با استفاده از تیم مجرب و کارآزموده جهت خرید از سایت علی اکسپرسAliExpress  و نیز خرید از سایر سایت های خارجی در خدمت شما تجار و بازرگانان عزیز خواهد بود.

در اینجا سعی برآن داریم که ضمن معرفی سایت علی اکسپرس AliExpress روش خرید از این سایت را آموزش دهیم:

معرفی علی اکسپرس AliExpress

معرفی علی اکسپرس AliExpress

AliExpress.com که در سال 2010 راه‌اندازی شد، یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین  B-to-Bاست که از کسب و کارهای کوچک در چین و دیگر نقاط جهان شکل گرفته و در راستای ارائه محصولات به خریداران به صورت آنلاین بصورت بین الملی فعالیت می کند.

مالکیت سایت علی اکسپرس AliExpress در اختیار سایت علی بابا می باشد. علی اکسپرس AliExpress بیشترین بازدید وب سایت تجارت الکترونیکی در روسیه را دارا می باشد و دهمین وبسایت محبوب در برزیل نیز هست.

سایت علی اکسپرس AliExpress با ارائه ی کالا ها و خدمات مختلف در انظار بین الملیل و بازرگانان از کشور های مختلف انتقال کسب و کارهای کوچک و نیز خرید و فروش کالاهای مختلف را برای ارائه به مشتریان در سراسر جهان آسان می کند ، و این همان کاری است که سایت آمازون Amazon نیز انجام می دهد.

در سایت علی اکسپرس AliExpress تقریبا هر چیزی را می توان یافت. و این روش با نگاهی دقیق تر شبیه به سایت ایبی نیز می باشد  ، با استفاده از سایت علی اکسپرس Aliexpress میتوان با اطمینان و نیز اخذ تاییدیه گردانندگان سایت خرید نموده و با توجه به حجم بالای معاملات و نقل و انتقال ها بین ایران و چین این کالا ها را به ایران وارد نمود.

فروشندگان در سایت علی اکسپرس  Aliexpress مانند شرکت هایی نظیر ای بی ebay  هستند.در برخی موارد نحوه خرید و یا انجام معامله سایت علی اکسپرس Aliexpress با سایت آمازون  Amazonمتفاوت است، زیراکه سایت علی اکسپرس AliExpress   تنها به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک و یا دلال الکترونیکی عمل می کند و به طور مستقیم به مصرف کنندگان محصولی را نمی فروشد.

سایت علی اکسپرس AliExpress به طور مستقیم کسب و کارهای چینی را با خریداران متصل می کند. تفاوت عمده ای که این سایت با سایت تاوباو Taobao دارد این است که سایت علی اکسپرس Aliexpress عمدتا جهت انجام بازرگانی بین تجار کشورهای ایالات متحده، روسیه، برزیل و اسپانیا پررونق می باشد.

در واقع سایت علی بابا Alibaba با استفاده از علی اکسپرس AliExpress برای گسترش دسترسی خود به خارج از آسیا و رقابت با غول های آنلاین امریکایی مانند آمازون Amazon وایبی eBay استفاده می کند. میتوان گفت سایت علی بابا Alibaba  از سایت علی اکسپرس AliExpress از بازاریابی وابسته برای پیدا کردن مصرف کنندگان جدید استفاده می کند.

نحوه خرید از علی اکسپرس AliExpress

  • چگونه میتوانم در سایت علی اکسپرس حساب کاربری ایجاد کنم:
  • برروی گزینه “Joint Free” در قسمت بالا و سمت چپ سایت کلیک نمایید

خرید از علی اکسپرس AliExpress

  • نام و نیز آدرس ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید (با توجه به اینکه سایت علی اکسپرس AliExpress یک سایت تجاری می باشد بهتر است آدر اینمیل تجاری خود را در این قسمت وارد نمایید)
  • پسورد خود را انتخاب نموده و نیز کسب و کار خود را معرفی نمایید.
  • در انتها حروف امنیتی را وارد نموده و صحت اطلاعات خود را تایید نمایید.

علی اکسپرس 2

خرید کالا پس از انتخاب کالا:

 

  • پس از انتخاب کالا جهت آگاهی بیشتر از وضعیت کالا بر روی نام کالا و یا عکس آن کلیک نمایید، پس از مشاهده وضعیت کالا تعداد مورد نظر خودرا انتخاب کرده و بر روی دکمه”Buy Now” کلیک نمایید.
  • در این قسمت همچنین رنگ و سایز و سایر مشخصاتی که مایلید می توانید انتخاب نموده و یا تغییر دهید.

خرید کالا پس از انتخاب کالا: علی اکسپرس 3

قبل از تکمیل فرآیند خرید می بایست اطلاعات مورد نیاز را نیز تکمیل نمایید، از قبیل تعداد مورد نظر، آدرس گیرنده و…این کار قبل از سفارش گذاری نهایی می بایست صورت پذیرد. محل ارسال کالا بصورت پیشفرض واز طرف فروشنده در سایت علی اکسپرس AliExpress آدرسی می باشد که در زمان ثبت نام به سایت معرفی کرده اید، در صورتیکه مایل به تغییر آدرس هستید می بایست این کار را در همین مرحله و با فشردن کلید”Add a New Address” انجام دهید.

علی اکسپرس 4

پس از تکمیل فرآیند خرید، بصورت خودکار وارد صفحه پرداخت می شود.

واردات کالا از چین

نکته:

سایت علی اکسپرس AliExpress  به چه شکل پرداخت هارا کنترل و تحت امنیت قرار می دهد:

برای خریدار: پرداختی در سایت علی اکسپرس AliExpress   توسط کارت اعتباری و بدون ذکر جزئیات صورت می گیرد، زمانی که پرداخت آنلاین انجام می دهید جزئیات کارت شما توسط سیستم VeriSign SSL که امن ترین و معتبر ترین سیستم کنترل اطلاعات حساب های بانکی می باشد، حفظ و حمایت می شود.

برای فروشنده: سایت علی اکسپرس AliExpress نیز تمامی پرداخت ها را به دقت کنترل کرده و پس از تایید صحت پرداخت امکان حمل و انتقال کالا را به فروشنده می دهد.

بنابراین تمامی نقل و انتقالات مالی در سایت علی اکسپرس AliExpress در امنیت کامل صورت می گیرد.

 

چگونه مبلغ خرید خود را پرداخت نمایم:

 

پس از تکمیل فرآیند خرید وارد صفحه پرداخت می شوید، در ایم قسمت می بایست نحوه پرداخت خود و نیز درگاه پرداخت را انتخاب نمایید، در صورتیکه قادر نیستید از هیچیک از روش های پرداخت موجود در سایت علی اکسپرس AliExpress مبلغ را پرداخت نمایید می بایست از کارت اعتباری شخص دیگری استفاده نمایید.

علی اکسپرس 5

سایت علی اکسپرس AliExpress بغیر از درگاه پرداخت خود با نام علی پی AliPay از مسترکارت، ویزا کارت و چند سیستم پرداخت دیگر از قبیل Visa, MasterCard, QIWI, Western Union, Maestro debit card, WebMoney and bank transfer بهره می برد.

برای کسب آگاهی بیشتر از نحوه پرداخت و نیز محاسبه معادل مبالغ پرداختی به چدول زیر مراجعه نمایید:

علی اکسپرس 6

گروه بازرگانی واردات از چین با بهره‌گیری از حساب های خود در بانک های معتبر چین و نیز با استفاده از کارت های اعتباری  اقدام به انجام پرداخت های شما در سایت علی اکسپرس AliExpress  می نماید.

 

نحوه حمل کالا و نیز محاسبه هزینه های حمل از علی اکسپرس AliExpress :

  1. شرکت هایی که سایت علی اکسپرس AliExpress جهت حمل و ارسال کالای شما از آنها بهره می گیرد عبارتند از: UPS, FedEx, DHL, TNT, EMS, TOLL, e-EMS, ePacket, China Post Registered Air Mail, China Post Air Parcel, China Post Ordinary Small Packet Plus, Hong Kong Post Air Mail, Hong Kong Post Air Parcel, Singapore Post, Swiss Post, Sweden Post, Russian Air, Special Line-YW, DHL Global Mail and S.F. Express. Shipping fees are automatically calculated on the basis of weight, size and volume.
  2. هزینه های حمل کالا قبل از تکمیل خرید و بصورت همزمان محاسبه و به اطلاع شما می رسد.
  3. در صورتیکه مایل باشید می توانید در مورد هزینه حمل با فروشنده مکاتبه نمایید
  4. در صورتیکه مایل باشید کالای شما توسط حمل کننده خود شما حمل شود می بایست با فروشنده تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن دفاتری در شنزن، هنگ کنگ، و گوانجو کالای شمارا در هر نقطه از کشور چین تحویل گرفته و با کمتر هزینه و بهترین زمان و در هرکجای کشورمان به شما تحویل می دهد.

 

 

نکاتی در ارتباط با خرید از سایت علی اکسپرس AliExpress :

 

قبل از انجام خرید:

  • به جزئیات کالای مورد نظر خود دقت نمایید و از کمیت و کیفیت کالا اطلاعات کسب کنید
  • با تولید کننده تماس بگیرید، در صورتیکه تصمیم دارید کالای شما با تغییراتی که مایلید تولید شود قبل از انجام خرید از انجام این کار توسط تولید کننده اطمینان خاصل کنید،
  • از فروشنده پکینگ لیست Packing List پروفورما Proforma  و تعرفه گمرکی HS Code  بخواهید.
  • در مورد هر تامیین کننده پروفایلی وجود دارد که در آن می توانید از تجربیات و نیز رزومه کاری آن اطلاع کسب نمایید.
  • هموارده اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را بروز رسانی کنید
  • جهت ارسال ایمیل و پیغام به فروشنده نهایت دقت را نموده و حرفه ای برخورد نمایید.

قبل از انجام واریزی یا پرداختی:

  • جهت انجام واریزی بصورت حواله قبل از انجام از صحت اطلاعات بانکی تولید کننده اطلاع کسب نمایید
  • از واریز و یا زدن حواله به حساب هایی که به نام شخص هستش خودداری نمایید
  • حتی الامکان ارسال حواله بانکی را از بانک های داخلی چین انجام دهید
  • از پرداخت پول نقد و بصورت دستی به فروشنده اجتناب نمایید
  • تمامی مکاتبات خود با فروشنده را ضبط و نگهداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا