خرید از سایت خارجی

خرید از سایت ای بی ebay

خرید از سایت ای بی ebay

ARCHIV: Die Deutschlandzentrale des Internet-Auktionshauses Ebay, aufgenommen in Kleinmachnow bei Berlin (Foto vom 18.03.03). Ebay muss gefaelschte Markenartikel aus seinem Online-Marktplatz herausnehmen, sobald der rechtmaessige Marken-Inhaber auf die Faelschungen hingewiesen hat. Nach einem Grundsatzurteil des Bundesgerichtshofs (BGH) kann Ebay nur bei berechtigten Zweifeln weitere Beweise verlangen, dass die Rechte des Inhabers tatsaechlich verletzt sind. Name und Anschrift der Plagiat-Verkaeufer muss Ebay aber nicht ohne weiteres mitteilen. Dieser Anspruch setzt laut BGH voraus, dass eine Wiederholungsgefahr besteht. Das Grundsatzurteil wurde am Donnerstag (29.09.11) auf der Internetseite des BGH veroeffentlicht. (zu dapd-Text) Foto: Robert Michael/dapd
خرید از سایت ای بی ebay خرید کالا از سایت ای بی ebay، خرید از سایت ای بی ebay و ارسال به ایران،

خريد از سايت اي بي ebay نه تنها به دليل اينكه موسس آن يك ايراني مي باشد بلكه بخاطر فضاي بسيار باز و متنوعي كه دارد خريد از سايت اي بي ebay را براي تجار ايراني جذاب تر كرده است، مناقصه هاي برگزار شده و نيز قيمت هاي رقابتي موجود در اين سايت خريد از سايت اي بي ebay را براي مخاطبان خود جذاب تر كرده است، با گشوده شدن در هاي ايران به روي بازار هاي جهاني، خريد از سايت اي بي ebay نيز مانند خريد از سايت هاي خارجي ديگر در ميان ايرانيان رونق خاصي پيدا كرده است.
شركت تنديس ابريشم كيش به دليل داشتن نمايندگي در ايالات متحده خريد از سايت اي بي ebay را براي مشتريان خود چندين برابر آسانتر نموده است، شما مشتري عزيز كه تمايل به خريد از سايت اي بي ebay داريد كافيست با ما تماس بگيريد تا از خريد خود از سايت اي بي ebay لذت ببريد.

معرفی سایت ebay

سایت ebay یک شرکت بین المللی فعال در زمینه خرید و فروش کالا بصورت آنلاین می باشد که توسط پیر امیدوار و در سال 1995 تاسیس گردید، سایت ebay با گذشت مدت زمانی کم به یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین در سرار جهان تبدیل گردید که امروزه سایت ebay به یک تجارت موفق چند میلیون دلاری در جهان تبدیل شده که در 30 کشور جهان فعالیت دارد.
خدمات و کالاهای عرضه شده در سایت ebay بسیار متنوع بوده و خرید آنها به راحتی و آنلاین امکانپذیر می باشد، کالاهای مزایده ای، حراجی، دست دوم، خرید بلیط های مسافرتی و نیز انواع سرویس ها و خدمات متنوع در سایت ebay قابل خرید می باشد.

شرکت توسعه و بازرگانی واردات از چین NaschaCo. همواره ودر تمامی مراحل به شما جهت انجام خرید و تمامی مراحل حمل و ارسال کالا تا مقصد موردنظر شما در کنار شما خواهد بود، کافیست باهمکاران ما تماس بگیرید.

نحوه خرید از سایت ebay

خرید از سایت ebay بسیار آسان است، تنها کافیست 4 مرحله را پشت سر بگذارید: ثبت نام، جستجو، پیشنهاد یا خرید و پرداخت.

1-ثبت نام:
– در مرحله ای اول تنها کافیست که در سایت ebay ثبت نام نمایید، این کار بسیار آسان و رایگان می باشد، با کلیک بر روی کلمه ی “Register” در قسمت بالا سمت راست هرکدام از صفحات سایت ebay می توانید ثبت نام نمایید.

خرید از سایت ای بی ebay (1)
– اطلاعاتی که سایت ebay از شما درخواست می کند تنها به نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل محدود می شود

2-جستجو و بررسی کالا:
– حالا می بایست نام و یا قسمتی از نام کالاو یا خدمات مورد نظر خودر را در قسمت موتور جستجوگر سایت ebay نوشته و با انجام عملیات جستجو به انواع مدل های موجود از کالای مورد نظر در سایت دست پیدا کنید.
– ضمنا دسته بندی کالای مورد نظر در قسمت Category”” بصورت کلی تر نمایش داده می شود.
– با کلیک کردن بر روی “Matching Category” دسته بندی های کالای مورد نظر دقیق تر می گردد.
– زمانیکه کالای مورد نظر خودرا انتخاب کردبن میتوانید در مورد کیفیت کالا، قیمت نهایی کالا و یا اطلاعات دیگری که نیاز دارید با فروشنده و از طریق ایمیل مکاتبه نمایید.خرید از سایت ای بی ebay (2)– زمانیکه کالایی را انتخاب کردین پیشنهاد می کنیم که عکس های کالا را به دقت بررسی نمایید، این کار به شما کمک خواهد کرد که تصمیم درست تری در مورد خرید کالا بگیرید

خرید از سایت ای بی ebay (3)

 

– مطمئن شوید که عکس ها واقعی هستند و یا صرفا جهت نمایش نشان داده شده اند، چراکه در خیلی از موارد ممکن استعکس ها با کالای واقعی مغایرت داشته باشد.

 

– در مرحله ی بعدی در مورد نحوه ی حمل و ارسال آن کالای مورد نظر اطمینان حاصل نمایید همچنین هزینه ارسال نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

خرید از سایت ای بی ebay (4)
– در صورتیکه در قست حمل و هزینه ی آن کالا اطلاعاتی ثبت نشده بود با فروشنده تماس بگیرید و در این مورد کسب اطلاع نمایید.

– در قسمت Feedback میتوانید میزان فعالیت و بازخورد فروشنده را بررسی نمایید، بررسی کنید که آیا فروشنده فعالیت مثبت در سایت ebay داشته است یا خیر.

خرید از سایت ای بی ebay (5)

3- پیشنهاد ویا خرید:

– در صورتیکه کالای مورد نظر خودرا یافتید و از تمامی شرایط آن اطمینان حاصل کردید میتوانید مراحل خرید را تکمیل نمایید.
– در صورتیکه قیمت اعلام شده از طرف فروشنده برای شما قابل قبول است گزینه ی Buy it Now را کلیک نمایید. با این کار در واقع شما قیمت را پذیرفته اید
– در صورتیکه قیمت علام شده برای شما مقرون به صرفه نیست می توانید وارد مزایده شوید برای این کار قیمت پیشنهادی خود را در قسمت کنار گزینه ی Place bid وارد کرده و گزینه ی کلیک Place bid را کلیک نمایید.

خرید از سایت ای بی ebay (6)
– در این شرایط سایت ebay به جای شما در مزایده شرکت خواهد کرد

– به خاطر داشته باشید که شما نمی توانید مزایده را ترک نمایید و در اینصورت امتیاز منفی در سایت ebay خواهید گرفت.

خرید از سایت ای بی ebay (7)
– در صورتیکه قیمت بالاتری پیشنهاد شد سایت ebay به شما پیغام خواهد داد و شما قادر خواهید بود قیمت پیشنهادی خودرا تغییر داده و مجددا در لیست خریداران قرار بگیرید.
– در صورتیکه زمان مزایده به پایان برسد و شما برنده شوید سایت ebay به شما پیغام خواهد داد و شما مجاز هستید که با فروشنده تماس گرفته و در مورد نحوه پرداخت و انجام فرآیند خرید مکاتبه نمایید.

4- پرداخت:

– با تکمیل درخواست خرید شما وارد صفحه ی پرداخت می شوید و در این قسمت با انتخاب نوع پرداخت و درگاه پرداخت خرید خودرا تکمیل می نمایید.در این قسمت آدرس پرداختی فروشنده برای شما ارسال خواهد گردید که شما میبایست رسید واریزی را برای خریدار ارسال نمایید.

خرید از سایت ای بی ebay (8)
– به خاطر داشته باشید تنها زمانی فروشنده کالا را برای شما ارسال می نماید که رسید واریزی از طرف شما برای او ارسال گردد.
– بهترین روش پرداخت در سایت ebay پرداخت از طریق Pay Pal می باشد چرا که ضمن بالا بودن سرعت پرداخت در گاه مطمئن تر و امن تری جهت پرداخت دارد
– توجه داشته باشید که هرگز با فروشندگانی که درخواست پرداخت نقدی می کنند معامله ای انجام ندهید.

خرید از سایت ای بی ebay (9)

– در صورتیکه نمی توانید از طریق Pay Pal در سایت پرداخت نمایید کارت های دیگر را انتخاب نمایید.
– در صورتیکه در پرداخت تاخیر صورت پذیرد فروشنده می تواند دعاوی علیه شما به سایت ebay ارائه نماید که این کار باعث دریافت امتیاز منفی برای شما از طرف سایت ebay خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا