خرید از سایت های امریکایی

خرید از سایت های امریکایی

خرید از سایت های امریکایی، خرید کالا از سایت هایی امریکایی، خرید از امریکا، سفارش کالا از امریکا، ارسال کالا از امریکا، خرید از سایت های امریکایی و ارسال به ایران اخیرا در بین خریداران کالا از سایت های خارجی و نیز وارد کنندگان کالا بسیار مطرح می باشد، در سال های اخیر که برخی از تحریم ها از کشور ما برداشته شده است تمایل به خرید از سایت های خارجی بخصوص خرید از سایت های امریکایی در بین مردم رواج پیدا کرده و انجام آن آسانتر گردیده است، خرید از سایت های امریکایی نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشور های دنیا طرفداران بسیاری دارد و افراد بدلیل بالا بودن کیفیت ونیز مناسب بودن قیمت ها اقدام به خرید از سایت های امریکایی می کنند. بنابراین آنچه که در این میان اهمیت پیدا میکند روند خرید از سایت های امریکایی بوده و اینکه چگونه این فرآیند را به سرانجام برسانیم.

خرید از سایت های امریکایی

خرید از سایت های امریکایی با توجه به مقررات سخت گیرانه ای که در قوانین خرید و فروش کالا در امریکا و نیز صادرات کالا از امریکا وجود دارد گاها با مشکلاتی نیز همراه است، خرید از سایت های امریکایی با روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از این روش ها با توجه به مواردی و نیز بستگی به نوع کالا و میزان خرید مناسب می باشد، خیلی لز تجار و بازرگانان ایرانی همانند سایر کشور ها با بررسی سایت های معتبر فروش در امریکا اقدام به خرید از سایت های امریکایی می نمایند. برخلاف تصور برخی افراد که تصور می کنند خرید از سایت های امریکایی صرفا محدود به خرید کالا بصورت تک و جزئی می شود، خیلی از سایت های امریکایی اقدام به فروش کالا بصورت عمده Bulk  می نمایند.

چرا خرید از سایت های امریکایی:

بدیهی است که پر اهمیت ترین قسمت خرید کالا هزینه کم و کیفیت بالا می باشد که همواره مورد توجه خریداران کالا می باشد، بنابراین انتخاب فروشنده ای که کالای شمارا با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می نماید یک قانون کلی به شمار می رود، خرید از سایت های امریکایی این امکان را برای شما فراهم می آورد که ضمن شناخت فروشندگان کالای با کیفیت و با قیمت مناسب، از خدمات آن ها نیز استفاده نمایید

از طرفی پرمصرف بودن کشور امریکا از یکطرف و نیز رقابت شدید فروشندگان کالا از طرف دیگر باعث تولید کالای رقابتی در این کشور شده است که خرید از سایت های امریکایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با توجه به بازگشایی دفتر خود در کشور امریکا آمادگی انجام خرید از سایت های امریکایی برای شما خریدار و یا بازرگان محترم را دارد، این شرکت پس از دریافت درخواست شما اقدام به انجام معامله و خرید کالا و سپس حمل آن به ایران می نماید،

برخی از سایت های معتبر امریکایی عبارتند از:

خرید از سایت های امریکایی

 

 

برای خرید از سایت های امریکایی چه مواردی باید در نظر گرفته شود

 

خرید از سایت های امریکایی همانطور که گفته شد به روش های مختلف صورت می گیرد،لذا قبل از انجام خرید موارد ذیل را در نظر بگیرید:

  • برخی از سایت های امریکایی کالای خود را بصورت B-to-B  و برخی دیگر بصورت B-to-C بفروش می رساند، بنابراین قبل از انجام خرید از سایت های امریکایی می بایست این مورد را مد نظر داشته باشید.
  • بدلیل برجا بودن برخی تحریم ها امکان انجام معاملات با برخی از شرکت ها و سایت های امریکایی به راحتی امکان پذیر نیست و قبل از انجام معامله و یا درخواست خرید از سایت های امریکایی می بایست این مورد را مدنظر داشته باشدید.
  • قبل از انجام خرید از قابل ارسال بودن کالایمورد نظر خود از امریکا به ایران اطمینان حاصل نمایید.
  • نحوه پرداخت قیمت کالا در خرید از سایت های امریکایی بسیار پر اهمیت است لذا جهت اطمینان از روند پرداخت قیمت کالا با متخصصین این کار مشورت نمایید.
  • برای خرید از برخی از سایت های امریکایی شما می بایست با سایت و یا شرکت مورد نظر وارد معامله شده و قرارداد ببندید، لذا بهتر است قبل از عقد قرارداد و انجام مذاکره با کارشناس خرید خارجی مشورت نمایید.

خرید از سایت های امریکایی 2

گروه بازرگانی واردات از چین با بهره گیری از کارشناسان فارسی زبان مجرب در کشور امریکا این امکان را برای شما فراهم می آورد که ضمن انجام مشاوره و قبل از انجام خرید از سایت های امریکایی از صحت خرید و روش خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

نحوه پرداخت پول در خرید از سایت های امریکایی به چه صورت است

 

پس از انتخاب و حصول اطمینان از شرایط کالای مورد نظر خود می بایست نسبت به پرداخت قیمت کالای خود اقدام نمایید،

با مراجه به صفحه ی “حواله دلار به امریکا” در سایت ما می توانید اطلات جامع و کامل در این ارتباط کسب نمایید.

 

کالای خریداری شده خود را چگونه به ایران ارسال نمایم

در مورد خرید از سایت های امریکایی موضوعی که هموارده مطرح می باشد، واردات کالا از امریکا به ایران می باشد، این موضع موارد زیادی را در بر می گیرد که عبارتند از: بسته بندی کالا، ترخیص کالا از گمرکات امریکا، حمل کالا به ایران و ترخیص کالا از گمرکات ایران .

جهت کسب اطلاع از چگونگی و روش ارسال کالای خریداری شده از امریکا به ایران میتوانید به قسمت “حمل و ترخیص کالا از امریکا” در سایت واردات از چین راجعه نمایید.

خرید از سایت های امریکایی 3

 

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین مفتخر است که در خرید از سایت های امریکایی و از ابتدای مسیر در کنار شما بوده و در هر محله ای که شما مایل هستید خدمات به شما ارائه دهد، با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در خرید از سایت های خارجی بهره مند شوید.

از ابتدای راه با شما هستیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا