واردات عمده لوازم التحریر از چین

 

واردات عمده لوازم التحریر از چین

یکی از خدمات شرکت توسعه تجارت واردات از چین واردات کالای مورد نظر شما می باشد که به دلیل نزدیک شدن مهرماه و فصل مدارس متخصصان ما در واردات عمده لوازم التحریر از چین با شماعزیزان همراهی وهمکاری می نمایند.

به ما در واردات عمده لوازم التحریر در چین اعتماد کرده تا محصول مورد نظر خود را در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

واردات عمده لوازم التحریر

شرکت واردات از چین با سال ها تجربه در زمینه واردات کالا از اقصی نقاط جهان آماده ارائه خدمات واردات لوازم التحریر از چین،حمل و ترخیص محموله می باشد.کلیه خدمات مورد نیاز شما از جستجوی کارخانه معتبر و ارسال حواله یوان به کارخانه تولید کننده یا تامین کننده تا خرید،حمل و ترخیص آن و در آخر ارسال محموله  به درب انبار شما را انجام می دهد.

واردات لوازم التحریر به صورت مستقیم و بدون واسطه از چین،کلیه اقلام اداری،تحریر فانتزی،چراغ مطالعه،جامدادی،دفتر فانتزی و ارزان،خودکار،ساعت رومیزی،پاکن های فانتزی و 10ها قلم جنس پرفروش دیگر را به مناسب ترین قیمت از کشور چین یا دبی خریداری کرده و به دست شما می رسانیم.

واردات انواع ست هدیه(خودکار،خودنویس)انواع برچسب های شاد و فانتزی،پوشه طرح ال آلمانی،انواع کیف ورق A4 وزیباترین ست های تزئینی را با همکاری شرکت واردات از چین با مناسب ترین  قیمت در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

واردات عمده لوازم التحریر2

کافی ست فرم درخواست را در سایت پرکنید یا با خط ویژه  28425388-021 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما در اولین فرصت برای واردات از چین شما مشاوره رایگان ارائه دهند.

شرکت توسعه تجارت واردات از چین تاکنون،واردات لوازم التحریر بسیاری از ادارات،ارگانها ودانشگاه ها را تامین نموده است و با توجه به تجربه طولانی در امر واردات از چین و دارا بودن عضویت اتاق ایران و چین و اتاق بازرگانی می کوشد تا واردات کالای شما را از چین با بهترین کیفیت و قیمت و با خدمات مناسب به سرانجام برساند.

ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که همیشه رضایت ایشان سرلوحه کارماست و تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا بتوانیم بیش از پیش در جهت رضایت بازرگانان عزیز موفق باشیم.

عمده ترین لوازمی که به درخواست مشتریان عزیز واردات آنها را به عهده داشتیم:

1.واردات کلیه لوازم ماکت سازی از چین

از قبیل:مقوا،سنگ فرش،چوب بالسا،انواع خط کش مهندسی و..

2.واردات انواع ابزار طراحی از چین

از قبیل:مدادهای طراحی و ابزار طراحی

3.واردات کلیه لوازم التحریر از چین:

از قبیل:انواع نوشت افزارها،مداد،خودکار،مدادرنگی،دفتر و…

4.واردات انواع لوازم التحریر اداری از چین:

از قبیل:پوشه ها،کاورها،فولدرها،دفاتر حساب داری و…

امروزه به دنبال واردات هر گونه وسیله و نمونه ای که هستید قبل هر چیز شرکت واردکننده کالا بسیار مهم است.اخذ نمایندگی انحصاری برای کالای شما و پیدا کردن تامین کننده گان محصولات مرغوب یکی دیگر از خدمات شرکت ما می باشد.شرکت توسعه تجارت واردات از چین در امر واردات از چین با هدف دسترسی راحت و ارزان و سریع بازرگانان عزیز به واردات نوشت افزار و لوازم التحریر از چین فعالیت  خود را  به صورت گسترده ای آغاز نموده و تاکنون توانسته اند مشتریان ثابت و وفادار خود را حفظ نمایند.

با گرفتن آخرین استعلام شما نیز واردات کالا ی خود را به ما بسپارید.

از ابتدای راه باشما هستیم

3 نظر در “واردات عمده لوازم التحریر از چین”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا