واردات پوشاک از چین

واردات پوشاک از چین و ترکیه همواره به دلیل بازار مصرف بزرگی که در ایران وجود دارد مورد توجه بازرگانان بوده است، اما واردات پوشاک اخیرا به دلیل وضع قوانین جدید با مشکلاتی مواجه شده است، اگرچه که واردات پوشاک همچنان بصورت قانونی امکان‌پذیر می باشد.

واردات پوشاک از چین

نحوه واردات پوشاک :

آنچه که امروزه در مورد واردات کالا مورد توجه تجار قرار گرفته واردات کالای با کیفیت، مقرون به صرفه برای مشتری و انجام فرآیند واردات بصورت قانونی بوده است که واردات پوشاک از چین و ترکیه نیز از این موضوع مستثنی نیست. با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک که چندی پیش مطرح و پس از آن شرایط جدید و مسیر جدیدی که جهت واردات پوشاک اعلام گردید باعث ایجاد دردسر های زیادی به خصوص برای واردکنندگان پوشاک از چین و ترکیه گردیده و این تجارت را دچار مشکلات زیادی کرد. بالا رفتن تعرفه پوشاک وارداتی و به طبع آن بالا رفتن قیمت تمام شده ی این کالا از یک طرف و نیز مرجوع و مسدود شدن پوشاک وارداتی از مبادی غیر رسمی که توسط افراد مختلف صورت می گرفت از طرف دیگر، باعث ایجاد خسارات زیادی برای تجار و وارد کنندگان پوشاک گردید.

بیشتر بخوانید:

حمل بار از چین

حواله یوان به چین

واردات کالا از چین

واردات پوشاک از چین
واردات پوشاک از چین

دغدغه های واردات پوشاک

آنچه که مسلم است وجود کالاهای با کیفیت پایین در صنف پوشاک وارداتی در ایران است که این موضوع تجار را برآن داشته که به جهت انجام واردات پوشاک با کیفیت بالاتر در صدد رقابت برآیند.

واردات پوشاک از چین و ترکیه اگرچه که در اولویت دوم برای وارد کنندگان این نوع کالا قرار می گیرد اما همواره یکی از دغدغه های اصلی این صنف کالایی بوده است.

وجود قوانین بازدارنده در مورد واردات پوشاک، عدم ارسال به موقع و مطمئن و نیز وجود برخی افراد که این نوع کالا را به صورت غیر قانونی وارد کشور می کنند از جمله مواردی است که باعث نگرانی وارد کنندگان پوشاک شده است.

به همین منظور گروه بازرگانی واردات از چین با بهره‌گیری از تیم بخش واردات پوشاک ومتشکل از پرسنل مجرب سعی برآن داشته تا ضمن انجام کلیه امور خرید حمل و ترخیص کالای پوشاک وارداتی در صدد حل مشکلات پیش روی بازرگانان و وارد کنندگان پوشاک برآید.

  • آیا همچنان می توان واردات پوشاک از چین انجام داد

در این میان در مدت کوتاهی بهم ریختگی در بازار واردات پوشاک بوجود آمد که با توجه به اخذ تصمیمات جدید از طرف گمرک ایران و اتاق بازرگانی مبادی قانونی جهت واردات پوشاک به روی بازرگانان و وارد کنندگان گشوده شد.

بنابراین واردات پوشاک همچنان بصورت قانونی و از مسیر های زمینی، دریایی و هوایی قابل انجام است

  • واردات پوشاک از چه کشور هایی مقرون بصرفه تر است

واردات پوشاک از کشورهای مختلف و با توجه به سلایق و برند های موجود صورت می پذیرد، از طرفی هزینه ی تمام شده ی پوشاک وارداتی موضوع بسیار مهمی است که می بایست مورد توجه قرار بگیرد، کیفت پوشاک وارداتی در کنار قیمت تمام شده همواره مورد توجه می باشد.

در سال های اخیر واردات پوشاک از کشورهای چین و ترکیه به دلیل پایین بودن هزینه تمام شده کالامورد توجه واردکنندگان قرار گرفته است اما می بایست کیفیت کالا را نیز در نظر گرفت، سفارشاتی که از کشور چون صورت می پذیرد.

با توجه به دامنه وسیع تولیدات پوشاک در این کشور اصولا بر اساس کیفیت بالا صورت نمی پذیرد که این امر باعث شده تا مصرف کنندگان داخلی سیمای خوبی از پوشاک وارداتی از چین نداشته باشند. بنابراین با توجه به اینکه کیفیت کالا تاثیری در میزان هزینه های تمام شده آن ندارد لذا به وارد کنندگان توصیه می گردد نسبت به کیفیت بالای پوشاک وارداتی خود بجهت ایجاد رقابت، توجه بیشتری داشته باشند.

واردات پوشاک از چین
واردات پوشاک از چین
  • مراحل واردات پوشاک از چین به چه صورت می باشد

پیش از این و قبل از گسترش سایت های خرید اینترنتی به شکلی که امروزه وجود دارد، خرید و واردات کالا با دردسر هایی همراه بود.

امروزه به لطف وجود این سایت های خرید آنلاین به راحتی می توان فرآیند خرید را انجام داد که البته این به معنای اتمام کار نیست، مرحله ی بسته بندی و واردات پوشاک به کشور مقصد فرایندی به مراتب پیچیده‌تر از محله ی خرید می باشد.

جهت انجام فرآیند سفارش و خرید کالا می توانید در بخش “خرید از سایت های خارجی” که در همین سایت وجود دارد کسب اطلاع نموده و در هرمرحه از فرآیند از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید

اظهار کالا، ثبت سفارش، حمل، ترخیص و اخذ مجوز های مربوطه همگی نیازمند همکاری با تیم زبده و متخصص در امور حمل و ترخیص کالا می باشد.

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن دفتر در چین و ترکیه همواره در جهت انجام واردات پوشاک از چین و ترکیه به صورت کاملا قانونی در کنار بازرگانان و تجار عزیز بوده و در جهت انجام امور گمرکی، ترخیص کالا و حمل تا مقصد از بهترین امکان و نیروهای متخصص بهره می برد.

  • چه کسانی مجاز به واردات پوشاک می باشند

واردات پوشاک همانند واردات سایر کالاهای تجاری نیازمند داشتن کارت بازرگانی مرتبط و نیز مستلزم اخذ مجوز های مربوطه می باشد، اما بسیاری از وارد کنندگان پوشاک دارای کارت بازرگانی مرتبط با واردات پوشاک نیستند، بنابراین جهت انجام واردات می بایست با کارشناسان مربوطه در شرکت های بازرگانی مشورت نمایند.

  • از کجا شروع کنم

 

در صورتیکه کالای خود را انتخاب کرده اید می بایست در مرحله ی بعد جهت انجام فرآیند حمل و ترخیص اقدام نمایید. برای این منظور تنها کافیست با همکاران ما در گروه بازرگانی واردات از چین تماس حاصل نمایید.

بطور کلی انجام مراحل ذیل جهت واردات کالا ضروری می باشد:

  • انتخاب کالا
  • تماس با فرشنده و دریافت Packing List و  Proforma
  • درخواست تخفیف و نهایی کردن خرید
  • انجام پرداخت قیمت کالا
  • ارسال کالای خریداری شده به کارگو ویا شرکت های حل و نقل در کشور مبدا
  • حمل و ارسال کالا به کشور مقصد
  • انجام امور گمرکی و ثبت سفارش کالا
  • ترخیص کالا در مقصد

واردات چه نوع پوشاکی  مقرون بصرفه تر می باشد:

موضوع نوع پوشاک وارداتی و اینکه واردات چه نوع پوشاکی از چین و کشور های دیگر پرسود خواهد بود مانند انتخاب سایر کالا ها نیازمند بررسی های دقیق بازار یافتن مشتریان و انتخاب بهترین کیفیت ها در مقابل با قیمت کالا ها  می باشد.

در این میان واردات پوشاک از چین به دلیل شرایط تولیدی و نیز قیمت ها و تنوع کالا ها در این کشور همچنان جز اولین انتخاب های واردکنندگان پوشاک می باشد.

از طرفی واردات پوشاک از چین با توجه به تعداد افرادی که اقدام به انجام آن می کنند می بایست از هر لحاظ مورد بررسی قرار گیرد.

همواره توصیه می گردد قبل از اقدام به واردات پوشاک از چین و پس از انتخاب نوع پوشاک و دسته کالایی آن از واردات این کالا به کشور اطمینان حاصل نمایید همچنین اطلاع از میزان واردات آن دسته از کالا در سال های گذشته به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری داشته باشید.

در مرحله بعد و قبل از اقدام به سفارش گذاری و خرید اصلی بهتر است نمونه اولیه تهیه کردد، این نمونه اولیه به شما کمک می کند که از صحت و کیفیت کالا اطمینان حاصل نمایید.

در مرحله بعدی و در هنگام سفارش گذاری تاکید بر مقایسه کالای خرید اصلی با نمونه گرفته شده به شما کمک خواهد کرد که کیفیت کالای سفارش اصلی شما تفاوتی با نمونه گرفته شده نداشته باشد.

کارشناسان گروه بازرگانی واردات از چین در تمامی مراحل فرآیند واردات پوشاک در کنار شما خواهند بود

باما تماس بگیرید

 

1 نظر در “واردات پوشاک از چین”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا