نکات طلایی واردات از چین

نکات طلایی واردات از چین

حجم مبادلات تجاری با چین به نحو روز افزونی در حال رشد است.بازرگانان از معاملات تجاری بین المللی با چین انگیزه های خاص خود را دارند،اما مانند هر داد و ستد تجاری دیگر،در هر سطحی که باشد،تجار از واردات خود انگیزه کسب سود بیشتری داشته و مسلما این مسئله نقش اصلی را در واردات ایفا می کند.

کشور پهناور چین در عصر حاضر به یکی از بزرگترین صادرکننده و واردکننده های دنیا تبدیل شده است.و این قدرت اعظیم اقتصادی سرمایه ها و تجار زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است و با توجه به این روند،تجارت ایران و چین به سرعت رو به پیشرفت می باشد.

واردات از چین  به شکل اجتناب نا پذیری برای تجار جذاب،جالب و اغوا کننده می باشد.تولید کنندگان در این کشور با ارائه انواع محصولات چینی و حتی مارک ها و برند های غیر چینی که ساخت چین می باشد،تجار را به خرید بیشتر ترغیب می نمایند.

انگیزه تحصیل سود در عین حال که دینامیسم تجارت بین المللی ست،زمینه ی شکننده ای را نیز به وجود می آورد زیرا از همین منفذ است که سواستفاده های مالی که بارزترین مصداق آن کلاه برداری می باشد به صحنه یواردات از چین و خرید از چین رسوخ می کند و نه تنها سلامت و اطمینان آن را از بین می برد،بلکه این امر باعث می شود که تجار در واردات از چین بتوانند حتما از تامین کننده ی معتبر و قابل اطمینانی خرید خود را انجام دهند.

در کار واردات جای تردید وجود ندارد،آنچه مهم است این نکته می باشد که از ابتدای راه واردات،مسیر را به درستی انتخاب نمایید و در واقع راه درست را در پیش گرفته و با توجه به اسناد و مدارک تامین کننده و در صورت امکان رویت کارخانه،قبل از خرید کالا،از سلامت و صحت تامین کننده اطمینان حاصل فرمایید.

حال به توضیح مختصری در مورد پیدا کردن تولید کننده ی مطمئن و مناسب در چین می پردازیم.واردات از چین

چینی ها مسلما تجار خیلی موفق و اصولا ملتی بسیار پیچده هستند اما جالب اینجاست که خود را بسیار ساده نشان می دهند.واقعیت این است که بسیار از انچه مشاهده می کنیم پیچیده تر بوده و فضیلت اصلی آنها مدیریت متمرکز می باشد.

کمیسیون نظارت بر دارایی ها دولتی چین سلسله اقداماتی را در زمینه اعتبار سنجی شرکت های چینی آغاز نموده است.بهترین کار برای تجار استفاده از شرکت های معتبر عضو اتاق ایران و چین است که قطعا در کشور چین نیز دارای دفتر یا دفاتر معتبری هستند.این شرکت ها نسبت به شناسایی منابع موجود در چین از طریق تماس با دفتر کارخانه به صورت مستقیم و همچنین بازدید از کارخانه واستفاده از مدیران خبره اقدام به گرفتن نمونه کالا ی وارداتی برای مشتریان خود می کنند تا کیفیت کالا از نظر مشتری جهت واردات از چین مورد تایید قرار گیرد.

استعلام قیمت درواردات از چین

داشتن اطلاعات جامع و تخصصی در خصوص استعلام قیمت در واردات از چین مسئله ای است که تجار گرامی بایستی به آن توجه ای لازم داشته باشند.شرکت های واردکننده ی معتبر با شرکت ها و کارخانه های مختلفی در ارتباط بوده تا بتوانند از بین آنها مناسب ترین کارخانه را جهت دریافت اعتبار،پایین ترین قیمت،کیفیت مناسب کالا، و از جهت پشتیبانی لازم جز بهترین های چین به شمار می روند را به بازرگانان معرفی نمایند.

نکات فوق سبب می شوند که واردات از چین شما بازرگانان با کمترین ریسک ممکن انجام گیرد.بدیهی است که لازمه ی انجام مراحل یاد شده،تحقیقات و جمع آوری اطلاعات در مورد واردات از چین  می باشد که کاری تخصصی ست.پس بهتر است کار واردات را با مشاوران و شرکت های معتبری مانند شرکت بازرگانی واردات از چین انجام دهید که از صفر تا صد کار دلسوزانه در کنار شما واردکنندگان عزیز می باشند.

Rate this post
اسکرول به بالا