انتخاب بهترین شرکت در واردات از چین

انتخاب بهترین شرکت در واردات از چین

  • چطور یک شرکت بازرگانی معتبر و خوب را برای کار واردات از چین خود انتخاب کنیم؟

هنگامی که شما تصمیم به واردات کالا از چین را گرفته اید،استفاده از یک شرکت بازرگانی معتبر که دارای متخصصین و تجربه لازم است،می تواند واردات شما را بدون اینکه استرس زیادی را تحمل کنید برایتان برنامه ریزی و به سرانجام برساند.اگر با هر شرکتی نمی توانید این کار را به راحتی  یا مطابق میل خود انجام دهید در این صورت ترجیحا بهتر است یک شرکت بازرگانی که شهرت خوبی در کار واردات از چین داشته و دارد با تامین نیازها و خواسته های شما و پایین آوردن هزینه شما کار واردات را با امنیت برایتان انجام دهد.

  • سابقه یا قدمت شرکت بازرگانی در امر واردات

هنگامی که تصمیم به انتخاب یک شرکت بازرگانی می گیرید،سابقه ی مفید عاملی ست که بایستی آن را به خاطر داشته باشید.ضمن اینکه قدمتی هم چون 25ساله،لزوما تضمینی برای بهترین بودن شرکت بازرگانی در منطقه نیست،اما می تواند بیانگر این باشد که شرکت بازرگانی انتخاب شده قادر بوده است فعالیت خود را ادامه دهد. تا جایی که ممکن است از مراجعه  به شرکت های واردات تازه کار خودداری کرده،جز اینکه با صاحبان و یا کارکنان آنها به خوبی آشنایی داشته باشید.

شهرت و اعتبار زمان لازم دارد. تازه واردین شاید بسیار خوب باشند اما آیا ارزش ریسک کاری شما یا همان واردات از چین را که مخصوصا برای اولین بار برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است را دارند و می تواند پله ی موفقیتتان باشند؟

  • آشنایی محلی در واردات از چین

آشنایی محلی یکی دیگر از نکاتی است که به انتخاب شما برای یافتن بهترین شرکت واردکننده ی معتبر کمک می کند.در کنار سابقه، ایده ی خوب دیگر این است که بدانیم چه چیزی موجب ادامه و وابستگی شرکت واردکننده به این فعالیت اقتصادی گردیده است. در مقایسه با سایر مشاغل،واردات از چین کاری حساس است چون باید به خواسته های مشتری توجه کامل و متفاوتی را داشته باشید و بتوانید همان کالا را با استاندارد های لازم با کمترین هزینه از بهترین گزینه خریداری کنید.با علم و شناخت از کشور چین و داشتن دفاتری کارآمد در شهرهای مختلف کشور مبدا و دارا بودن کارکنان چینی زبان به راحتی می توان این امر را برای مشتری انجام داد به عنوان مثال عضویت در اتاق ایران و چین،نشانه ی خوبی ازکارآمد بودن شرکت واردکننده می باشد و این دقیقا چیزی است که شما به دنبال ان هستید.واردات از چین

  • معرفین

پرس و جو از افرادی که قبلا مشتری واردات کالا از چین یا حمل کالا از چین بوده اند،یکی از نکاتی است که به انتخاب بهتر شما برای واردات از چین کمک می کند.

  •  مشتری مداری شرکت بازرگانی

توجه به مشتری مداری در واردات کالا،یکی از نکاتی است که به انتخاب شما کمک خواهد کرد. به طور تصادفی وارد شرکت بازرگانی شده و چگونگی رفتار آنها با مشتری و بازرگانان دیگر را مشاهده نمایید.اگر لبخندی صمیمانه دریافت کردید و اگر دعوت به نشستن و مشاوره برای انجام واردات کالا ی خود شدید اکنون زمانی مناسب است تا در مورد روش کار شرکت مورد نظر و صداقت کار آنها در امر واردات از چین،حمل کالا از چین و چگونگی ترخیص و هزینه ها قضاوت نموده و ارزش آن را دارد که تحقیق بیشتری روی آنها صورت دهید.در این لحظه ممکن است چند سئوال بپرسید:

مثلا بگویید:من احتمال یک خرید از چین برای واردات کالای مورد نظر خود مثلا درماه آینده را خواهم داشت.می خواستم بدانم شرکت بازرگانی شما چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟اگر پاسخ شما با ارائه تنها چند بروشور و نگاهی سریع به سمت درب خروج،ادامه داشت آنگاه متوجه خواهید شد که این شرکت واردات به درد شما نخواهد خورد.از سوی دیگر   اگر دعوت به نشستن شده و مسئول قسمت واردات از چین درخواست جزئیات بیشتری از کالای مورد نظر شما را نمود،علامت خوبی برای همکاری و جلب اعتماد شما از شرکت واردات خواهد بود و احتمالا شرکت برای کمک به شما علاقمند است.

اگر شما هنوز تصمیم به خرید کالای خاصی ندارید طبیعی است مسئول واردات کالا از چین از رقمی که قرار است در این کار صرف کنید جویا شده ودر مورد جزئیات واردات کالا از چین و ترخیص و چگونگی حمل هوایی یا دریایی و.. توضیحات لازم را به شما بدهد و ذهن شما را به سمت کالای مناسب برای کار شما با توجه به توانایی ها و اطلاعات شما سوق دهد.واردات از چین

  • پرسش:

نوع سئوال هایی که از سوی نماینده ی شرکت پرسیده می شود نیز راه خوبی برای قضاوت در مورد اعتبار و شهرت شرکت واردکننده می باشد.هنگامی که آنان به جزئیات کوچکی مانند ترجیحات شما نسبت به روش پرداخت هزینه ها و روش حمل کالا از چین و انتخاب کالای مناسب و استاندارد می پردازند،متوجه خواهید شد که آنان واقعا به دنبال یک پکیج کامل و مناسب برای جلب رضایت شما هستند.

شرکتی که چند راه کلی واردات را جلوی شما قرار می گذارد و از شما می خواهد که یکی را انتخاب کنید بیشتر به دنبال نقد کردن پول زحمت کشیده ی شماست تا شرکتی که دلسوزانه برای پایین آوردن هزینه های شما در طی کار واردات تلاش می کند،کاملا برای شما قابل تشخیص است.همواره با شرکتی کار کنید که برای متناسب کردن برنامه های واردات کالا از چین شما،با توجه به نیازهای شما وقت صرف نماید.

همیشه در مورد موضوعاتی مانند:نحوه ی پرداخت پول،پشتیبانی در چین،واردات و امکان یافتن کارخانه های متعدد برای کالای شما وچگونگی حمل بار از چین و..قبل از پرداخت پیش پرداخت سئوال نمایید.شرکت های معتبر،پاسخ های صریح و روشن برای این پرسش ها داشته و با داشتن علم و تعرفه های گمرکی به راحتی می توانند با یک جمله پاسخ صحیحی به شما بدهند.

  • سایر عوامل:

در حالی که لزوما گرفتن هزینه ی کمتر در تعیین اعتبار و شهرت یک شرکت یک عامل مهم به حساب نمی آید اما مراقب شرکت هایی که موضوع قیمت را در ابتدا پیش کشیده و آن را مثل پرچم قرمز تکان می دهند باشید.این کاملا طبیعی است که نماینده ی شرکت بازرگانی از مقدار خرید شما در واردات کالا از چین جویا شود اما هنگامی که هنوز هیچ گونه ایده ای از خواسته های شما برای واردات به دست نیاورده صحبت از پایین آوردن هزینه ها آغاز نماید،علامت خوبی به شما نشان نداده است.

بنابراین انتخاب یک شرکت واردکننده معتبر برای واردات از چین،ترکیبی از ارزیابی موقعیت اجتماعی آنان از جهت داشتن زیر مجموعه در چین و عضو اتاق ایران و چین بودن همراه با برداشت های شخصی خود شما دراولین برخورد با کارکنان قسمت واردات کالای شرکت بازرگانی می باشد.

به یاد داشته باشید که احتمالا احساس شما از برخورد اول باید درست باشد.اگر احساس خوبی از برخورد اول به دست نیاورده اید،بهتر است که جستجوی خود را برای شرکت بازرگانی دیگری ادامه دهید.

واردات از چین

mf#fheview=

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا