حمل بار از ترکیه

حمل بار از ترکیه

حمل بار از ترکیه به ایران

حمل بار از ترکیه به ایران شامل چه نوع کالاهایی می شود:

امروزه به دلیل وجود روابط تجاری مناسب بین ایران و کشور ترکیه و بالطبع واردات و صادرات کالا از ترکیه، حمل بار از ترکیه نیز رو به افزایش گذاشته است. حمل بار از ترکیه ممکنه است بصورت های مختلف و به صئرتت عمده و خرده بار صورت گیرد که این بستگی به حجم، وزن و ارزش کالای شما دارد. حمل بار از ترکیه به صورت زمینی،هوایی و حمل و نقل ریلی به کشورمان صورت می پذیرد.حمل زمینی به دلیل وجود مرز خشکی بین ایران و ترکیه و تعدد مرزهای بازرگانی بیشتر از سایر روش های حمل مورد توجه تجار و بازرگانان قرار می گیرد.

حمل بار از ترکیه

اهمیت حمل بار از ترکیه به ایران چیست:

روابط تجاری بین ایران و ترکیه در خصوص واردات و صادرات انواع کالاها سالهاست که جریان دارد و این بدلیل  سطح روابط خوب اقتصادی و ساسی میان این دو کشور است، بسیاری از کالا های موجوددر کشور یا محصولات تولیدی کشور ترکیه می باشند و یا از مبادی و مرزهای این کشور وارد خاک ایران می شود و این اهمیتحمل بار از ترکیه به ایران را دو جندان می کند، کیفیت کالای تولیدی در چین بخصوص پوشاک و کیف و کفش  بیش از پیش باعث گسترش حمل و کالا از ترکیه و نیز واردات و صادرات به این کشور شده است.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با داشتن نمایندگی در کشور ترکیه کالای شما را با بهترین قیمت و سریعترین زمان حمل و به شما در هرکجای ایران تحویل می نماید.

حمل بار از ترکیه 2

فرآیند خرید و حمل کالا ازترکیه به ایران چیست:

خرید کالای ترکیه ای بخصوص صنف پوشاک همانطور که گفته شد از اهمیت زیادی در کشور برخوردار است، تحار و بازرگانان و یا حتی افرادی که بتازگی تصمیم به واردات کالا از ترکیه گرفته اند به دو صورت از کشور ترکیه خرید و کالای خود را به داخل کشور ارسال می کنند.

  • خرید بصورت حضوری در شهرهای ترکیه و فروشگاه های بزرگ این کشور که اصولا کالا ها بصورت عمده و با قیمت مناسب یافت می شوند و پس از انجام خرید کالای خود را جهت حمل به ایران به کارگو تحویل می دهند.
  • خرید از راه دور به این ترتیب که با فروشنده در ترکیهتماس گرفته و کالای خود را سفارش می دهند سپس با هماهنگی قبلی کالای خود را جهت حمل به ایران به کارگو تحویل می دهند.

گروه بازرگنی بین المللی واردات از چین با بهرمندی از دفتر کارگو در ترکیه اقدام به پیک آپ حمل و ترخیص کالای شما در هر شهری از ترکیه می نماید، جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

روش ها و مسیر های حمل کالا از ترکیه به ایران:

 

با توجه به وجود مرز خشکی بین ایران و ترکیه، حمل کالا از ترکیه به ایران اصولا به روش زمینی صورت می پذیرد، همچنین حمل ونقل ریلی و نیز حمل هوایی جهت حمل کالا از ترکیه به ایران نیز قابل انجام می باشد.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با توجه به نوع کالا، ارزش کالا و نیز زمانبندی مورد نظر شما پیشنهاد بهترین روش حمل کالا از ترکیه به ایران را به شما خواهد داد.

مزایای حمل کالا از طریق زمینی:

بزرگترین مزیت روش حمل زمینی بخصوص در حمل های مسیرهای کوتاه متنوع بودن و انعطاف پذیری آن است

  • کاهش هزینه ها در حمل و نقل جاده ای در حمل کالا از ترکیه به ایران قابل توحه می باشد
  • ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به صورت درب به درب در حمل کالا از ترکیه به ایران
  • حمل مستقیم کالا و تخلیه در مقصد مورد نظر
  • کاهش خسارات اختمالی به کالا
  • کاهش هزینه های بسته بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز اخذ مشاوره رایگان در خصوص حمل کالا از ترکیه به ایران با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا