هزینه حمل بار از چین

هزینه حمل بار از چین

کالا های چینی امروزه تا حدود زیادی توانسته­اند بازار ایران را تسخیر کنند و به وفور یافت شوند. حمل بار از چین به ایران رشد قابل توجهی نسبت به قبل پیدا کرده و بسیار بیشتر از گذشته انجام می شود. با وجود اینکه این کالا­ها از لحاظ کیفیت قابل قیاس با نمونه های آمریکایی و اروپایی نیستند، اما قیمت آنها بسیار قابل توجه است. یکی دیگر از این عوامل تاثیر­گذار، تحریم های آمریکا و گسترش روابط دوجانبه چین و ایران است.

هزینه حمل بار از چینعوامل موثر در هزینه حمل بار از چین به ایران

اگر تا به حال قصد خرید از چین و یا حمل بار از چین به ایران را داشته ­اید، قطعا اولین چیزی که به آن فکر کرده­اید هزینه حمل است. هزینه حمل می تواند تاثیر مستقیمی بر روی تصمیم گیری ما در مورد خرید از یک کشور بگذارد. اگر یک مجموعه تجاری باشید و قصد خرید عمده از چین و انتقال آن به ایران را داشته باشید قطعا این هزینه برای شما سرنوشت ساز است. در این مطلب، به عوامل موثر در هزینه حمل از چین به ایران را بررسی خواهیم کرد.

وزن و حجم کالا

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه حمل بار، وزن و حجم کالایی است که قرار است منتقل شود. هزینه حمل با هر دو عوامل رابطه مستقیم دارد و هر چه وزن و یا حجم بیشتر باشد، قیمت حمل بار نیز بیشتر خواهد شد. وزن بار به دلیل اینکه مصرف سوخت را افزایش می دهد، تاثیر بسزایی در هزینه ها دارد و جا به جایی بار سنگین برای انتقال نیز سخت است.

حجم بار نیز علاوه بر وزن نیز عامل موثر در هزینه تلقی می شود. اینکه شرکت های حمل و نقل فقط به مسئله وزن اکتفا کنند ممکن است باعث زیان های سنگین شود. برای مثال، صد کیلوگرم پنبه وزن بالایی به حساب نمی­آید، اما حجم بسیار زیادی را اشغال خواهد کرد.

تاثیر حجم و وزن بر هزینه حمل کالا

نوع کالا و تاثیر آن در هزینه حمل بار از چین

یکی دیگر از عوامل تاثیر­گذار در هزینه حمل بار از چین به ایران نوع کالاست. کالای تجاری و یا شخصی شما ممکن است به خاطر شرایط نگهداری و حمل خاص، هزینه را بیشتر کند. این کالا ها به دلیل اینکه سخت­تر حمل می شوند و در شرایط نامساعد ممکن است صحیح به مقصد نرسند هزینه بالاتری دارند.

برای مثال، هزینه حمل بار مواد فاسد شدنی بیشتر از هزینه حمل گوشی موبایل است. این مواد به دلیل اینکه باید در کانتینر فریزردار نگهداری شوند و در مدت معین باید به مقصد برسند، هزینه حمل بیشتری دارند. برخی کالاها نیز به دلیل خطرات بالا نیز هزینه حمل بیشتری دارند و تحت شرایط خاص نگهداری می شوند. برای مثال، موادی مانند اسید و یا مواد آتش بازی بسیار حساس هستند و باید در شرایط ویژه و با دقت بالا حمل شوند.

تاثیر حجم و وزن بر هزینه حمل کالا

اثر روش حمل کالا در هزینه حمل بار از چین

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار از چین به ایران، روش حمل آن است. معمولا حمل بار به دو روش هوایی و یا دریایی صورت می گیرد. هر کدام از این دو روش، مزایا و معایب خود را دارند و هزینه آنها نیز متفاوت است.

حمل بار از طریق هوایی از چین بسیار سریعتر صورت می گیرد و زمان کمتری را نیاز دارد. مشکلی که این روش حمل دارد این است که هزینه آن بالاست و به خاطرت خطرات و قوانین، محدودیت های خاص خود را دارد. این روش حمل برای کالا های زیر وزن 1.5 تن مناسب است.

حمل بار از چین از طریق هواپیما

حمل بار از چین به ایران از طریق روش دریایی ارزان­تر است و محدودیت های کمتری را شامل می شود. مشکلی که این روش دارد این است که زمان انتقال آن طولانی­تر است. طبیعتاً هواپیما سرعت بسیار بیشتری نسبت به کشتی دارد و یک مسیر مستقیم را طی می کند. این روش حمل برای کالا های با وزن و حجم بالا مناسب تر است.

بیمه حمل بار

طبق قوانین بین ­المللی، باری که حمل می شود باید شامل بیمه شود و این بیمه نیز هزینه جداگانه دارد. هزینه بیمه حمل بار از چین به عوامل زیادی از جمله نوع کالا و روش جمل دارد و بسیار متغیر است. اگر قصد دارید که باری را از چین به ایران منتقل کنید حتما هزینه بیمه را از شرکت حمل و نقل بر اساس بار خود جویا شوید.

تعرفه های شرکت حمل و نقل و تاثیر بر حمل بار از چین

هر شرکت حمل و نقل بار تعرفه های متفاوتی را به کاربران متقاضی حمل بار از چین ارائه می کنند. این شرکت ها به دلیل طرح های متفاوت، سیاست های تجاری مختلف و قرارداد با شرکت های متنوع تعرفه های متفاوتی را ارائه می کنند. بنابراین حتما در انتخاب شرکت حمل و نقل خود توجه ویژه­ای داشته باشید. برای مثال، شرکت های حمل و نقل اگر با شرکت هوایی خارجی قرارداد داشته باشند، عموما تعرفه های گران تری را دارند.

خدمات اضافی برای حمل بار از چین

برخی شرکت های حمل و نقل، خدمات بیشتری برای حمل بار از چین به کاربر پیشنهاد می دهند. این خدمات بسته به نوع شرکت می تواند متغیر باشد و اگر قصد استفاده از آنها را دارید، هزینه شما بیشتر می شود. برای مثال، حمل درب به درب هزینه بالاتری دارد، اما کار شما را بسیار ساده تر می کند.

اگر شما به دنبال نرخ رقابتی حمل بار از چین یا خدمات حمل قابل اعتماد هستید به شما خوش آمد می گوییم.افتخار ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین المللی،به خصوص حمل بار از چین،کاهش هزینه ها و زمان است. حمل بار از چین به صورت بار FCL (بار کامل کانتینر) و یا LCL (کمتر از بار کانتینر)،حمل هوایی وحمل و نقل دریایی به صورت خرده بار و بار تجاری (Cargo) تخصص ماست.

 

 

هزینه حمل بار از چین و همچنین زمان حمل کالا یکی از نکاتی است که در امر تجارت و واردات و صادرات دارای اهمیت زیادی می باشد
شرکت توسعه تجارت واردات از چین در زمینه واردات و صادرات  انواع کالاهای مجاز  به چین بهترین امکانات حمل و نقل بین المللی  را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که می خواهید با کمترین هزینه و بهترین زمان برای این امر اقدام نمایید می توانید از خدمات  ما استفاده نمایید

توصیه های مفید در حمل کالا از چین:

در صنعت حمل هوایی برای محاسبه قیمت حمل علاوه بر وزن حقیقی بار که با ترازو یا باسکول اندازه گیری میشود حجم بار نیز مورد نظر قرار میگیرد زیرا با توجه به محدودیت فضای حمل بار هواپیما بارهایی که سنگین بوده و درعین حال فضای کمتری از محوطه حمل بار هواپیما را اشغال کنند برای شرکت های حمل بار به صرفه تر میباشند. از این رو شرکت های هوایی فرمولی را بکار میگیرند که بر اساس آن هر یک متر مکعب بار باید حداقل 167 کیلو وزن داشته باشد در غیر اینصورت شرکت ها وزن محاسبه شده از طریق اندازه گیری حجم را&لاک محاسبه هزینه قرار میدهند

با توجه به تعریف وزن حجمی یا وزن قابل پرداخت در حمل هوایی حتی المقدور باید از ارسال کالاهایی که وزن حجمی آنها کمتر از167کیلو بر مترمکعب میباشد در تعداد بالا پرهیز کرد

بعضی کالاها در جعبه های مقوایی به گونه ای بسته بندی میشوند که فضای خالی زیادی را به جا میگذارد. در این صورت چنانچه بتوان اصل کالا را بصورت فله و بصورت مناسب بسته بندی کرده و کارتن های آن را بصورت فشرده و باز شده ارسال کرد امکان صرفه جویی فراهم می آید.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین  با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر حمل و نقل کالا از چین،امارات و امریکا،رابطه  طولانی خوبی با خطوط شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی داشته و دارد.همچنین با داشتن پرسنلی مجرب یکی از مهمترین راهکارها را برای کاهش هزینه و زمان، جهت ارسال و تحویل کالا به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا