واردات دستگاه ماینینگ بیت کوین

واردات دستگاه ماینینگ  بیت کوین  Bitcoin Miner 

واردات دستگاه بیت کوین ماینر
واردات دستگاه ماینینگ

 

دستگاه ماینر چیست چه دستگاه ماینر برای شروع مناسب است. واردات دستگاه ماینینگ, خرید دستگاه ماینینگ, دستگاه استخراج بیت کوین و نحوه کاربا دستگاه استخراج بیت کوین و ماینر سوالاتی است که همواره ذهن افرادی که تصمیم به شروع کار ماینینگ را به خود مشغول می سازد

 

با توجه به اینکه واردات دستگاه ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتالی در ایران امری نوپا و جدید می باشد بنابراین قصد داریم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم تا بتوانیم ذهنیت بهتری از ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتالی به افراد بدهیم.

 

  • تا کنون فکر کرده اید چگونه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده Cryptocurrency مانند بیت کوین ‌Bitcoin در واقع ساخته شده اند؟

 

در طی چند سال گذشته ارز های دیجیتالی رمزنگاری شده Cryptocurrency  مانند بیت کوین Bitcoin با محبوبیت فراوانی در حال افزایش است و شمار بیشتری از مردم آن را خرید و فروش می کنند. حالا Bitcoin به جریان اصلی تبدیل شده و پدیده ای جهانی است و مردم بیشتر از هر زمان دیگری در جستجوی بازی های رمزنگاری شده هستند.

با این حال تولید کریستوگرام ها چیزی شبیه به پول معمولی نیست. هیچ مرجع مرکزی وجود ندارد که یادداشتهای جدید را منتشر کند در عوض، بیت کوین ها (یا لایت کوئین ها یا هر کدام از ارزهای دیگر به اصطلاح “(alt-coins”) از طریق فرایندی معروف به “ماین”   Mine تولید می شوند. پس ماین کریپتوکارنسی   Cryptocurrency  چیست و چگونه کار می کند.

 

در مورد ماینینگ بیت کوین بیشتر بدانید:

ماینینگ ارزهای دیجیتالی Cryptocurrency و بلوک زنجیره ای Blockchain

قبل از توضیح درمورد فرآیند ماین کردن کریپتوکورنال، باید توضیح دهیم که blockchain چیست و چگونه کار می کند. Blockchain یک فن آوری است که تقریبا از هر نوع ارز  رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. این فن آوری به صورت یک لایۀ عمومی  هر معامله ای است که در آن رمزنگاری انجام شده است را تحت نظر می گیرد.

 

این معاملات که بصورت حل مسئله صورت می گیرد به آنچه که “بلوک”  Block  نامیده می شوند، وصل می شوند. در واقع این امر به این دلیل صورت می پذیرد که بتوان تمام معادلات و حل مسائل تحت نظر گرفته شده تا از تقلب و یا تکرار آن جلوگیری گردد.

این بدان معناست که این معادلات در حالت عادی ممکن است مجددا تکرار شود اما زمانیکه تحت کنترل بلاک چین قرار می گیرد رخداد آن به صفر می رسد. سپس بلوک معامله متوالی بعدی به آن متصل می شود. این چگونگی ایجاد کریستوگرام ها و ایجاد کریپتوکوئین های جدید است.

ماینر ASIC  بیت کوین چیست؟

واردات دستگاه ماینینگ
واردات دستگاه ماینینگ

 

از انجایی که ماینینگن با کامپیوتر خانگی عملا امکان پذیر نیست لذا شما به یک دستگاه مخصوص نیاز دارین به نام ماینر Miner.

 

قبل از این تولید کنندگان بیت کوین قصد داشتند که بیت کوین را با سیستم کامپیوتر خانگی ماینینگ و یا اصطلاحا تولید کنند سپس آن ها دریافتند که با داشتن کارت گرافیک قوی تر می توانند قدرت هش Hash قوی تری داشته باشند. این گرافیک کارت ها می توانند با قدرت بیشتر و بصورت اختصاصی مبادرت به تولید بیت کوین کنند.

این تصور همواره وجود دارد که ASIC Bitcoin همواره بصورت یک متخصص استخراج یا ماین کردن بیت کوین کار می کند.

امروزه تمام تولید کنندگان بیت کوین و ماینر ها فضاهای بزرگی را جهت تولید انواع کریپتوکارنسی ها اختصاص می دهند که برق و گرمای تولید شده در این فضاها همواره تحت کنترل می باشد. چرا که همانطور که بعدا بیشتر توضیح خواهیم داد مصرف برق در این دستگاه ها بالا بوده و بالطبع کنترل و کاهش مصرف آن بسیار پراهمیت خواهد بود.

اشتباه نکنید

دو نوع سخت افزار در مورد ماینر ها وجود دارد که نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند:

سخت افزار بیت کویت ماینر Bitcoin Miner  و کیف سخت افزاری که بیت کوین های تولید شده را ذخیره می کنند مانند Ledger Nano S

 

چه عواملی باعث سوددهی بیشتر این دستگاه ماینینگ می شود

 

قیمت بیت کوین و میزان کل هش شبکه، دو عامل اصلی است که سودآوری شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

محاسبه این دو اغلب کار ساده ای نیست چرا که محاسبه ی هش دستگاه می بایست بسیار دقیق صورت پذیرد که در اکثر مواقع بدلیل عدم دقت این محاسبات نرخ های سود آور بیشتری از طرف این دستگاه ها اعلام می شود.

جهت محاسبه ی درآمد دستگاه ماینینگ و بر اساس ارز دیجیتال مورد نظر خود بر روز لینک کلیک نموده و با انتخاب هش ریت Hash Rate دستگاه خود میزان درآمد را محاسبه نمایید:

https://www.antpool.com/support.htm?m=calculator

نرخ بیت کوین چگونه مشخص می شود

ماینینگ بیت کوین یک صنعت پررونق به شمار می رود و این موضوع همواره با شرایط خرید و فروش بیت کوین در ارتباط غیر مستقیم است این بدان معناست که با سخت شدن شرایط خرید و فروش بیت کوین تولید آن رونق بیشتری پیدا می کند. اما این همواره به این معنا نیست که این دو در تضاد با یکدیگر هستند.

اما طبیعیست که قیمت بیت کوین نیز تاثیر بسزایی بر قیمت دستگاه ها می گذارد.

برای خرید دستگاه  ماینینگ از کجا شروع کنم

این سوال که از کجا و چگونه شروع کنم سوالیست که برای شروع هر تجارت فعالیت و کسب و کاری به ذهن شما خطور میکند, اما آنچه که مسلم به نظر می رسد این است که با توجه به شرایط کنونی سرمایه گذاری بالا و بصورت یکجا منوط به بررسی عوامل بسیاری می باشد و این امر منجر به تصمیم گیری نهایی خواهد شد

خرید دستگاه های ماینینگ و شروع تولید بیت کوین نیازمند آماده سازی بستر قبلی می باشد, عوامل متعددی می بایست قبل از خرید دستگاه ماینر در نظر گرفت که مهمترین آن ها عبارتند از

  • سیستم خنک کننده دستگاه های ماینینگ
  • سیستم برق رسانی و تامین برق با حداقل میزان نوسان
  • مکان مناسب و مسقف مانند انبار سوله و هر فضای بسته دیگری که حتی الامکان از گردوخاک و رطوبت در امان باشد
  • سیستم کابل کشی مناسب
  • ایجاد قفسه بندی مناسب جهت قرار دادن دستگاه های ماینر

از طرف دیگر زمان در تصمیم گیری و خرید و راه اندازی این سیستم بسیار پر اهمیت است چراکه در هر روز و ساعت تعداد افرادی که اقدام به تصمیم گیری و راه اندازی ماینر های بیت کوین می کنند رو به افزایش است

شعار فروشندگان دستگاه های ماینر این است: “زمان پول نقد است” بنابراین اهمیت زمان را در ماین کردن را میتوان به خوبی درک کرد.

 

از چه مسير و فروشگاهي دستگاه ماینینگ تهيه كنم

 

بعد از رونق گرفتن بازار مصرف مانر ها توليد كنندگان زيادي به فكر توليد و فروش اين دستگاه ها افتادند با گسترش فروش و در جهت پاسخگويي به بازار مصرف فروشندگان و دلالان نيز وارد كارزار ماينر ها شدند

شكي نيست كه با توجه به رونق اين بازار و نيز عدم آگاهي كافي از طرف خريداران فروش دستگاه هاي تقلبي و اصطلاحا فيك نيز زياد شد و سودجويان بااستفاده از اين عدم اگاهي اقدام به فروش ماينر هاي تقلبي كردند.

نكته اول درمودر خريد دستگاه هاي ماينر اينست كه تمامي اين دستگاه ها فقط در چين توليد مي گردد و ادعاي توليد اين دستگاه در كشوري ديگر و از طرف فروشندگان كاملا بي اساس مي باشد.

اولين و حرفه اي ترين توليد كننده اين دستگاه ها شركت بيت مين BITMAIN  ميباشد كه دستگاه ها و كليه تجهيزات ماينر ها را تحت عنوان برند انت ماينر ANTMINER  توليد ميكند لذا توجه داشته باشيد كه انت ماينر يك برند ماينر بيت كوين هستش. 

ذكر اين نكته ضروري بنظر مي رسد كه سايت بيت مين علاوه بر فروش آنلاين تعدادي فروشنده  Reseller نيز در سايت علي بابا دارد كه محصولات  انت ماينر را به فروش مي رسانند

اين فروشندگان دستگاه هاي انت ماينر در سايت علي بابا اگر چه كه در بيشتر مواقع قابل اعتماد هستند اما از آنجايي كه كلاهبردار و دلال غيرمجاز در سايت علي بابا به وفور مشاده مي شود لدا خريد از اين فروشندگان نيازمند بررسي فراوان مي باشد كه گاها به نتيجه درستي نميرسد، لذا توصيه مي گردد جهت خريد دستگاه هاي انت ماينر مستقيما به خود سايت BITMAIN مراجعه نماييد.

گروه بازرگاني بين المللي واردات از چین با سابقه ي بيش از ده سال در امر واردات از چين دستگاه هاي ماینینگ Antminer را مستقيما از سايت BITMAIN  و یا فروشندگان معتبر در چین خريداري كرده و پس از ثبت سفارش و دريافت دستگاه به ايران ارسال مي نمايد، براي كسب اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد: 28425388-021

از ابتدای راه باشما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا