اخذ ویزای تجاری چین

اخذ ویزای تجاری چین،

اخذ ویزای تجاری چین با توجه به گسترش رو به رشد خرید از چین به تازگی بسیار مورد توجه واقع شده است تا آنجاییکه برخی افراد اخذ ویزای تجاری چین را به عنوان اولین قدم جهت انجام معاملات با شرکت ها و کارخانجات می دانند، اخذ ویزای تجاری چین از آن جهت حائز اهمیت است که با دریافت این ویزا نه تنها اعتبار بازرگان جهت انجام معاملات نزد شرکت های چینی بالا می رود بلکه با اخذ ویزای تجاری چین آزادانه و به راحتی میتوان با شرکت ها و کارخانجات مختلف در چین می توان جلسات کاری برگزار کرد.

DynamicPages_-1628322546

بطور کلی می توان اهمیت ویزای تجاری چین را در موارد ذیل خلاصه کرد:

  • این نوع ویزا توسط سفارت چین در پاسپورت شخص الصاق شده و غیر قابل جعل کردن می باشد
  • اعتبار این نوع ویزا شش ماه می باشد.
  • با اخذ ویزای تجاری چین به دفعات امتیاز هایی به دارنده ویزا تعلق می گیرد
  • این نوع ویزا قابل استعلام بوده و با عث افزایش اعتبار دارنده ویزا می گردد

چگونه می توان ویزای تجاری از چین دریافت کرد:

ویزای تجاری چین به دلیل حساسیت هایی که وجود دارد منوط به ارسال دعوت نامه از طرف شرکت معتبر چینی که مایل به انجام تجارت با شما می باشد،می شود بنابراین اخذ ویزای تجاری چین می بایست از طریق یک شرکت معتبر چینی صورت پذیرد.

گروه بازرگانی واردات از چین از طریق دفتر خود در شهر شنژن مراحل اخذ و ارسال دعوت نامه رسمی جهت اخذ ویزای تجاری چین را برای شما بازرگان محترم انجام می دهد.

 

 

feat-visa-to-china

 

چه کسانی واجد شرایط اخذ ویزای تجاری چین هستند:

تجار، بازرگانان و نیز افراد عادی که مایلند تجارت با کشور چین را آغاز کرده و در واقع در ابتدای راه هستند نیز می توانند از این نوع ویزا بهره ببرند.

 

در چه شرایطی اخذ ویزای تجاری چین نیاز است:

این نوع ویزا برای بازدید از شرکت ها و کارخانجات، انجام سخنرانی در دانشگاه ها و یا سمینار ها،  انجام تجارت ، انجام هرگونه مبادلات در زمینه های علمی، فن آوری و فرهنگ، مطالعه پیشرفته، و یا کارآموزی صادرمی شود واعتبار آن حداکثر برای ۶ ماه است.

 

 

 

جهت اخذ ویزای تجاری چین به چه مدارکی نیاز است:

 

اصل پاسپورت که از اعتبار آن حداقل شش ماه باقی مانده باشد

اصل دعوت نامه رسمی معتبر

 

گروه بازرگانی واردات از چین با داشتن بیش از ده سال تجربه در زمینه اخذ ویزای تجاری از طریق دفتر شرکت در چین در خدمت شما بازرگانان، تجار وعزیزان محترم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا