خرید از سایت خارجی

خرید از سایت علی بابا Alibaba

خريد از سايت علي بابا Alibaba

زمانيكه صحبت از خريد از سايت هاي خارجي به ميان مي آيد بدون شك خريد از سايت علي بابا Alibaba اولين موضوعي خواهد بود كه در مورد آن صحبت به ميان خواهد آمد، امروزه كمتر بازرگان و يا تاجري را مي توان يافت كه حداقل يك بار از سايت علي بابا Alibaba خريد نكرده باشد و اين به دلايل مختلف مي باشد، اول اينكه خريد از سايت علي بابا Alibaba به دليل بررسي هايي كه صورت مي پذيرد بسيار مورد اطمينان خواهد بود ضمن اينكه خريد از سايت علي بابا Alibaba بسيار مقرون بصرفه نيز مي باشد، از طرف ديگر بدليل وجود شرايط و قيمت هاي رقابتي در سايت علي بابا Alibaba خريد از اين سايت را ارزشمندتر كرده است.

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با بهره گيري از كارمندان مجرب در زمينه خريد از سايت هاي خارجي، خريد از سايت علي بابا Alibaba را براي مشتريان خود آسانتر نموده است. تنها كافيست با ما تماس گرفته و جهت خريد ازسايت علي بابا Alibaba با همكاران مجرب ما مشورت نماييد.

خرید از سایت علی بابا Alibaba
خرید از سایت علی بابا Alibaba

خرید از سایت علی بابا Alibaba، خرید از سایت علی بابا Alibaba و ارسال به ایران، خرید کالا از سایت علی بابا Alibaba

معرفی سایت علی بابا Alibaba

Alibaba Holding یک شرکت بزرگ چینی است که بر اساس تجارت الکترونیک فعالیت می کند. داد و ستد و تجارت در سایت علی بابا Alibaba اصولا به سه روش مشتری به مشتری، مشتری به بازرگان، بازرکان به بازرگان و بازرگان به مشتری صورت می پذیرد.
سایت علی بابا Alibaba فعالیت خودرا از سال 1999 و توسط جک ما Jack Ma آغاز کزد و به سرعت در بین شرکت های تجارت الکترونیک رشد نمود. و سایت علی بابا Alibaba تبدیل به سایتی شد که کارخانه های کشور چین، غول صنعت و تجارت دنیا، را به مشترین بزرگ و کوچک وصل می کرد.
امروزه سایت علی بابا Alibaba به یکی از بزرگترین ومعتبر ترین سایت های خرید و فروش دنیا تبدیل شده است که در آن خرید فروش هرگونه کالا و بر اساس ضوابط سایت صورت می پذیرد،
قیمت های بسیار نازل، کیفیت مناسب و در خور قیمت و نیز امنیت بالای سایت در حین انجام قرارداد باعث رشد هرچه بیشتر این سایت شده است،
با توجه به روابط اقتصادی خوب بین ایران و چین خرید از سایت علی بابا Alibaba در بین تجار و بازرگانان ایرانی بسیار متداول می باشد.

بخوانید:

نحوه خرید از سایت علی بابا Alibaba

خرید از سایت علی بابا Alibaba بسیار ساده است و تنها کافیست دو مرحله را پشت سر بگذارید:

A: ثبت نام و جستجوی کالا در سایت علی بابا Alibaba:

1- ساخت اکانت در سایت علی بابا Alibaba:
وارد سایت علی بابا Alibaba شوید و از قسمت Sign in وارد حساب کاربری خود شوید، در صورتیکه حساب کاربری ندارید به قسمت Sign in رفته و به روش ذیل اقدام به ساخت حساب کاربری نمایید

خرید از سایت علی بابا Alibaba
خرید از سایت علی بابا Alibaba

• برای ثبت نام و عضویت در سایت علی بابا Alibaba نیازی نیست که شما تحصیلات عالیه داشته باشید و یا مدرکی که نشان دهنده این باشد که شما در کشور مقصد تجارت می کنید، تنها کافیست که تصمیم به خرید داشته باشید، البته می بایست مسئولیت پرداخت مالیات و یا سایر هزینه ها در کشور مقصد را بپذیرید.
• توصیه می کنیم جهت سهولت در انجام معاملات و قرارداد ها کسب و کار کوچکی در کشور راه اندازی کنید.

2- جستجو و بررسی کالا:

روش های مختلفی جهت جستجوی یک کالا در سایت علی بابا Alibaba وجود دارد اما بهترین روش این است که کلمه مورد نظر و یا نام کالایی را که قصد خرید آن را دارید در قسمت موتور جستجوی سایت وارد نمایید، با انتخاب کشور مقصد بر روی گزینه Search کلیک نمایید.

خرید از سایت علی بابا Alibaba
خرید از سایت علی بابا Alibaba

در روش دیگر، در قسمت سمت چپ صفحه ی اصلی دسته بندی های کالاها وجود دارد که با نتخاب هرکدام می توانید به کالای مورد نظر خود برسید.

 

بیشتر بدانید:

3- دسته بندی و محدود کردن نتایج جستجو ها:
زمانیکه کالایی را جستجو می کنید هزاران آیتم و قلم کالا مرتبط با کلمه ی مورد نظر شما لیست می شود، با این شرایط دسته بندی اقلام و کالاها وقت گیر می شود، به همین منظور سایت علی بابا Alibaba قسمتی را در قسمت سمت چپ سایت به نام Options قرارداده است که در محدود کردن کالا ها و دسته بندی دقیق تر آنها به شما کمک می کند.

• به عنوان مثال اگر کلمه ی “جین Jeans” را جستجو کنید بیش از 500،000 نتیجه برای شما لیست خواهد شد، در این شرایط می توانید در قسمت چپ صفحه دسته بندی های “Men’s Jeans” و یا “Denim” را انتخاب نموده و یا کلمه ی دیگری (مثلا رنگ مورد نظر) به کلمه ی جستجوی قبلی خود اضافه نمایید، این کار دامنه ی جستجوی شما را جهت رسیدن به کالای مورد نظر خود محدود تر می کند.
• همچنین می توانید در قسمت انتخاب “کشور سازنده” به کالای مورد نظر خود نزدیکتر شوید.

4- ثبت یک درخواست استعلام قیمت در سایت علی بابا Alibaba:
این کار که اصطلاحا (RFQ) نامیده می شود به شما این امکان را می دهد که در مورد قیمت یک کالا چند استعلام دریافت نمایید، برای این کار بر روی گزینه Submit RFQ کلیک نمایید،
• در این قسمت اسم کالا و نیز تعداد مورد نظر خود را وارد نمایید، در قسمت “Message” می توانید اطلاعات بیشتری را درمورد کالای مورد نظر خود وارد نمایید،
• در قسمت پایین میتوانید شرایط حمل مورد نظر خودرا انتخاب کنید.

5- بررسی اطلاعات فروشنده:
نکته حائز اهمیت در انجام تمامی خرید ها در تمام سایت ها و نیز سایت علی بابا Alibaba کسب اطمینان از شرایط فروشنده کالا و نیز کسب اطمینان از اینکه فروشنده کالای مورد نظر اطلاعات درستی را در مورد کالای خودر در سایت وارد نموده است، به این منظور سایت علی بابا Alibaba تمامی تامیین کنندگان خودرا از نظر صلاحیت فروش بررسی نموده و اطلاعات بدست آورده را در پروفایل تامین کننده و یا فروشنده ثبت نموده است که با مراجعه به “Profile” فروشنده می توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید، این کار به شما کمک میکند که از انجام معامله با تامیین کننده ی تایید شده از طرف سایت علی بابا Alibaba اطمینان حاصل کنید.
• گزینه ی A&V Check نشاندهنده ی این است که تامین کننده یا فروشنده کالای مورد نظر شما در بررسی های صورت گرفته از طرف نمایندگان سایت علی بابا Alibaba تاییدیه دریافت کرده است یا خیر.
• گزینه ی Onsite Check گواه بر این مطلب است که تامین کننده در کشور چین توسط کارکنان سایت علی باباAlibaba مورد بررسی قرار گرفته و مشغول فعالیت می باشد.
• گزینه ی Assessed Supplier Check نشانگر این است که تامین کننده و یا فروشنده ی کالای مورد نظر شما توسط سرویس بازرسی دیگری هم به علاوه ی بازرسان سایت علی بابا Alibaba مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.
• همچنین می توانید در صورتیکه قبلا از فروشنده شکایتی صورت گرفته است با بیان جزئیات در پروفایل فروشنده مشاهده نمایید.
• توصیه می کنیم هرگز با فروشندگان و یا تامین کنندگانی که آدرس ایمیل آنها آدرس ایمیل تجاری نبوده و شخصی می باشد (مانند ایمیل گوگل و یاهو) معامله انجام ندهید.
6- تماس با فروشنده یا تامین کننده:

نحوه ی تماس، نوع مکاتبه، کلمات مورد استفاده و نیز ادبیاتی که جهت مکاتبه با فروشنده علی الخصوص در سایت علی بابا Alibaba انجام می دهید بسیار حائز اهمیت می باشد، در این قسمت فروشنده بسته به نوع مکاتبه شما متوجه می شود که آیا شمادر کار خود تبحر دارید و به چه میزان در تصمیم خود مبنی بر خرید مصمم هستید.
• برای این کار روی گزینه Contact Supplier کلیک کنید

خرید از سایت علی بابا Alibaba
خرید از سایت علی بابا Alibaba

• پس از انتخاب موضوع در قسمت Message متن اصلی خود را وارد نمایید، پیغام شما میتواند حاوی سوالات شما مبنی بر کیفت رنگ اصالت سایزبندی و موارد دیگر باشد
• سایت علی بابا Alibaba بصورت پیش فرض بر اساس زبان انگلیسی می باشد بنابراین بهتر است مکاتبات شما به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی باشد،
• از آنجایی که ممکن است دریافت کننده ایمیل شما متن ایمیل را در Translate Google ترجمه کند لذا بهتر است متن بدون غلط املایی و اشتباهات گرامری باشد.
• در مکاتبه ی خودر کمترین مقداری که تامین کننده میتواند براساس سفارش شما به شما بفروشد را تعیین نمایید
• همچنین در مورد قیمت و اینکه آیا می توانید تخفیف هم بگیرید مکاتبه نمایید.
• در مورد نحوه ی پرداخت پول و نیز هزینه های حمل کالا نیز می بایست با فروشنده ماتبه نمایید، نوع قرار دادی که با فروشنده جهت خرید کالا می بندید بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه تمامی هزینه های حمل و ارسال کالا تا رسیدن به مقصد می بایست شفاف سازی شود
• در بیشتر موارد می توانید از فروشنده درخواست خرید نمونه محصول نمایید، بدین صورت که درخواست خودرا مبنی بر خرید نمونه کالا اعلام نموده و در مورد تفاوت قیمت کالای نمونه با خریده عمده با فروشنده به توافق برسید، این کار به شما کمک می کند که قبل از خرید عمده محصول را از نزدیک دیده و در مورد بازار آن کالا در کشور خود تحقیق نمایید.
• در پایان بر روی گزینه ی Send کلیک نمایید.

خرید از سایت علی بابا Alibaba
خرید از سایت علی بابا Alibaba

B: انجام و تکمیل پرداخت Transaction:

1- امن ترین روش پرداخت را به کار ببرید مانند Paypal
زمانیکه می خواهید درمورد روش و مسیر پرداخت با فروشنده مذاکره کنید، مطمئن شوید که کم ریسک ترین مسیر پرداخت را انتخاب کرده اید. در ذوش های پرداخت کم ریسک موجود مانند PayPal و برای جابجایی بالای 20,000 دلار امریکا رسید معتبری صادر می گردد.

هنچنین می توانید شرکت سومی را جهت انجام پرداخت انتخاب نمایید مانند سرویس پرداخت پول سایت علی بابا Alibaba که مبلغ را از خریدار دریافت کرده و تا زمانیکه تایید دریافت کالا توسط خریدار اعلام نشود پول را به فروشنده پرداخت نمی کند. تا چند سال پیش بازرگانان در ایران با گشایش حساب های ال سی LC به راحتی می توانستند پرداخت هارا انجام دهند که متاسفانه فعلا این امکان در ایران وجود ندارد.
• توجه داشته باشید که فقط شرکت هایی که در کشور های مطبوع سایت علی بابا Alibaba هستند مجاز به استفاده از سرویس های پرداخت امن می باند که این سه کشور عبارتند از چین، هنگ کنگ و تایوان.
• از انجام تراکنش و پرداخت توسط Western Union اجتناب کنید چراکه این این روش تراکنش فقط زمانی مناسب است که طرف مقابل را به خوبی بشناسید و به او اطمینان داشته باشید.

2- محاسبه و پرداخت هزینه های حمل و ارسال:
بخش حمل و نقل بین المللی سایت علی بابا Alibaba حهت حمل کالای شما می تواند وارد عمل شود، اما با توجه به شرایط بنادر ایران، قوانین گمرکی و قوانین مالیات واردات کالا، بهترین راه انتخاب شرکت های حمل و نقل ایرانی هستند که در این زمینه و بصورت کاملا تخصصی فعالیت می کنند. در این شرایط فقط کافیست که عملیات خرید را انجام داده و مابقی مراحل حمل تا رسیدن به محل آدرس خود را به این شرکت ها بسپارید.

بدیهیست هزینه های حمل پس از رسیدن کالا به دست شما توسط شرکت حمل مربوطه دریافت خواهد شد.
• مسئولیت ها و مالیات هایی که شامل واردات و حمل کالای شما می گردد به عهده ی فروشنده و خریدار بوده و با توجه به قوانین دو کشور متغیر خواهد بود
• به خاطر داشته باشید که بهتر است شرکت حملی را انتخاب نمایید که دارای انبار باشد که بتوان هزینه های حمل را کاهش داد.
• قبل از انجام معامله اطلاعات کاملی درمورد شرایط و وضعیت مالیاتی که شامل واردات کالای شما می گردد کسب نمایید.

3- انتخاب ترخیص کننده کالا از گمرک:
برای کسب اطمینان از اینکه کالای شما از مسیر قانونی وارد کشور شده و تمامی مراحل اداری و گمرکی ترخیص کالا به صورت کاملا قانونی صورت پذیرفته بسیار حائز اهمیت است که ترخیص کننده مناسب و حرفه ای جهت ترخیص کالای خود انتخاب کنید.
• انتخاب ترخیص کار حرفه ای اگرچه که هزینه کمی برای شما دارد اما در صورتیکه مشکل گمرکی و یا تخلفی صورت پذیرد شما متحمل هزینه های سنگینی خواهید شد.

4- پیگیری مراحل قانونی در صورتیکه کالای اشتباه دریافت کرده اید
به محض دریافت کالای خودر از سلامت کالا، تعداد مورد نظر و کیفیت کالای خود اطمینان حاصل نمایید، اگر کالایی را که دریافت کرده اید با آنچه که بر سر آن معامله کرده اید چه از نظر کیفیت و چه از نظر کمیت تفاوت دارد موضوع را فورا در قسمت Alibaba’s Help Center گزارش نمایید، در این قسمت کارشناسان و وکلای سایت علی بابا Alibaba که به همین منظور فعالیت می کنند به شما کمک خواهند کرد.
• برای این کار لازم است عکس هایی از کالای خود را برای آنها ارسال نمایید به همراه توضیحی که علت عدم رضایتمندی شما را نشان دهد، و به همراه آنها تمامی مدارک مربوط به خرید و معامله را که بین شما و فروشنده منعقد شده است ارسال نمایید.
• اهمیت کسب اطمینان از شرایط فروشنده که قبلا در مورد آن صحبت کردیم در اینجا مشخص می شود، قبل از انجام هرگونه معامله از مورد تایید بودن فروشنده و یا تامین کننده طرف معامله ی خود در سایت علی بابا Alibaba اطمینان حاصل نمایید.

5- از خریدن کالای برند در سایت علی بابا Alibaba خودداری نمایید:
کالاهای برند های معروف که در سایت علی بابا Alibaba به فروش می رسند در بیشتر موارد جعلی و تقلبی هستند و خرید اینگونه کالاها صرفنظر از اینکه باعث ایجاد خسارت و زیان مالی برای شما می گردد باعث بروز مشکلاتی در جریان ترخیص کالا از گمرکات می شود.
• با این حال در صورتی که کالایی را با برند معتبر خریداری کردین و پس از دریافت متوجه جعلی بودن آن شدید می توانید در سایت علی بابا Alibaba طرح دعوی کنید.
• به خاطر داشته باشید اگر پرداختی شما به فروشنده از مسیر های معتبر صورت پذیرفته باشد در این مرحله راحت تر می توانید پول خود را از فروشنده پس بگیرید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”روش ایجاد اکانت برای خرید از علی بابا چیه؟” answer-0=”در متن این صفحه بصورت کامل و مرحله به مرحله نحوه ساخت اکانت با تصویر توضیح داده شده برای دیدن مطلب کلیک کنید. ” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”بهترین روش جستجوی کالای مورد نظرمون چیست؟” answer-1=”بهترین روش این است که کلمه مورد نظر و یا نام کالایی را که قصد خرید آن را دارید در قسمت موتور جستجوی سایت وارد نمایید، با انتخاب کشور مقصد بر روی گزینه Search کلیک نمایید.” image-1=”” headline-2=”h4″ question-2=”آیا بعد از پرداخت در صورت انصراف از خرید میتونیم پولمون را پس بگیریم؟” answer-2=”اگر پرداختی شما به فروشنده از مسیر های معتبر صورت پذیرفته باشد در این مرحله راحت تر می توانید پول خود را از فروشنده پس بگیرید.” image-2=”” headline-3=”h4″ question-3=”امن ترین روش پرداخت وجه سفارش چیه؟” answer-3=”در روش های پرداخت کم ریسک موجود مانند PayPal و برای جابجایی بالای ۲۰,۰۰۰ دلار امریکا رسید معتبری صادر می گردد” image-3=”” headline-4=”h4″ question-4=”آیا به اصل بودن کالای برند در علی بابا میتوان اعتماد کرد ؟” answer-4=”کالاهای برند های معروف که در سایت علی بابا Alibaba به فروش می رسند در بیشتر موارد جعلی و تقلبی هستند و خرید اینگونه کالاها صرفنظر از اینکه باعث ایجاد خسارت و زیان مالی برای شما می گردد باعث بروز مشکلاتی در جریان ترخیص کالا از گمرکات می شود.” image-4=”” headline-5=”h4″ question-5=”خدمات شرکت واردات از چین در خرید از علی بابا ” answer-5=”گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با بهره گيري از كارمندان مجرب در زمينه خريد از سايت هاي خارجي، را براي مشتريان خود آسانتر نموده است. تنها كافيست با ما تماس گرفته و جهت خريد ازسايت علي بابا Alibaba با همكاران مجرب ما مشورت نماييد.” image-5=”” count=”6″ html=”true” css_class=””]

4 نظر در “خرید از سایت علی بابا Alibaba”

  1. ابراهیم غفاری

    سلام من میخواستم از سایت علی بابا پرینتر و کیبورد موسیقی خرید کنم به چه شکل است و هزینه حمل و ارسال به ایران به شکل است

  2. سلام
    چطور میتونم از علی بابا خرید کنم و تو ایران تحویل بگیرم
    خریدم حدود ۳۳۰دلاره و وزن بار حدود ۴۰ کیلوگرم میشه
    هزینه های ترخیص و حمل بار چقدر تموم میشه حدودا
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. درود
    وقت بخیر
    قصد واردکردن لباس از کشور چین رو داشتم البته به مقدار کم در حال حاضر مشاوره میخواستم
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا