خرید از سایت خارجی

خرید از سایت آمازون Amazon

معرفی سایت آمازون Amazon

خرید از سایت آمازون amazon، خرید از سایت آمازون amazon و ارسال به ایران، نحوه خرید از سایت آمازون amazon و نیز فرآیند خرید از سایت آمازون amazon با توجه به گسترش مبادلات تحاری اینترنتی بین ایران و امریکا در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

بنابراین برای انجام خرید از سایت آمازون amazon بهتر است ابتدا مقدمه ای درباره ی این شرکت بزرگ امریکایی اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم.

شرکت آمازون Amazon اولین بار در سال 1994 و توسط جف بزوس ودر شهر سیاتل امریکا مشغول فعالیت شد.
این سایت فعالیت فروش آنلاین خودرا از سال 1995 و با فروش کتاب، سی دی، اینترنت و اقلام دست دوم آغاز کرده و به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های فروش اینترنتی دنیا شد.این غول فروش اینترنتی همچنان در میان امریکائیان محبوبت زیادی دارد.

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

نحوه خرید از سایت آمازون Amazon

همانگونه که از نامش پیداست هرآنچه که شما تصور میکنید در این سایت یافت می شود و شما با نوک انگشتان خود قادر خواهید بود به سرعت به کالای مورد نظر خود دست پیدا کرده و خرید نمایید.تنها کافیست شش مرحله ساده را در سایت آمازون Amazon پشت سر بگذارید.
1- ساخت حساب کاربری (ثبت نام) در سایت آمازون amazon:
– ابتدا وارد سایت آمازون Amazon شوید :www.Amazon.com
– در قسمت بالای صفحه موارد مختلفی را مشاهده می کنید که در قسمت ها و مراحل مختلف فرآیند خرید کاربرد خواهند داشت
– بر روی قسمتAccount and List کلیک نمایید، با این کار صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که در قسمت زی گزینه ی Sign in سوالی مبنی بر جدید الورود بودن شما وجود دارد.

– بر روی گزینه Start Here کلیک نمایید، بااین کار شما جهت ثبت نام به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد.

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– در این قسمت اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد نمایید.

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– در مرحله ی بعدی شما می بایست آدرس محلی که می خواهید کالا را دریافت نمایید واردکنید: سایت آمازون Amazon این اجازه را به شما می دهد که بیش از یک آدرس در حساب کاربری خود داشته باشید

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– گزینه Address را انتخاب نمایید و سپس در قسمت Add New Address آدرس پستی خود را به دقت وارد نمایید.
– شما همچنین می توانید نام شخص دیگری که مایل هستید کالا را دریافت نماید وارد نمایید، به عنوان مثال مشتری شما و یا حتی کودکی که در مدرسه ای مشغول به تحصیل می باشد.
– در انتها بر روی گزینه ی Save & Continue کلیل نمایید
• یاد آور می شویم که متاسفانه در حال حاضر سایت آمازون Amazon به مقصد ایران کالاارسال نمی کند، اما جای هیچگونه نگرانی نیست، کارشناسان ما در دفتر نمایندگی کشور امریکا کالای درخواستی شما را با بهترین شرایط و قیمت و در هر نقطه ای از کشور به دست شما خواهند رساند.

– در مرحله بعدی شما می بایست نحوه پرداحت و همچنین درگاه پرداخت ارزش کالا را تعیین نمایید: برای این کار بر روی گزینه Your Account کلیل نمایید.

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– لینک Manage Payment Option را باز نمایید و روش پرداخت و نیز کارت اعتباری مورد نظر خود را وارد نمایید
– در انتهای بار دیگر اطمینان حاصل کنید که /ادرس ثبت شده ی شما در سایت صحیح می باشد و در نهایت اطلاعات خود را تایید نمایید.
• در ارتباط با پرداخت اینترنتی در سایت آمازون Amazon مانند بسیاری از سایت های معتبر خارجی و با توجه به نیاز به داشتن کارت اعتباری بین المللی ، پرداخت از طریق ایران در بیشتر موارد امکان پذیر نیست.
• توجه: با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی توصیه می کنیم در هیچکدام از مراحل خرید و به خصوص در مرحله ی پرداخت از فیلتر شکن استفاده ننموده و اطمینان حاصل نمایید که تنها از صفحه ی رسمی سایت آمازون Amazon عملیات پرداخت را انجام میدهید.

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- جستجو و انتخاب کالای مورد نظر در سایت آمازون Amazon
– پس از ثبت نام در سایت شما قادر خواهید بود کالای مورد نیاز خودر را در سایت جستجو کرده و پس از یافتن آن نسبت به خرید ان اقدام نمایید. برای این کار می بایست کالای مورد نظر خود را در قسمت نوار موتور جستجوگر وارد نموده و در مراحل بعدی دسته بندی کالا ها را محدود تر نمایید.
– موتور جستجوگر سایت آمازون Amazon تمامی کالاهایی که مربوط به کلمه ی کورد نظر بوده و در سایت وجود دارد را برای شما لیست می کند. حالا برای انتخاب کالای مورد نظر خود تنوع بیشتری خواهید داست. بنابراین توصیه می شود جهت رسیدن سریعتر و راحتتر به کالای کورد نظر خود از کلیدواژه های دقیقتر و با جزئیات بیشتر استفاده نمایید.

3- انتخاب یک آیتم و یا کالا در سایت Amazon

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– با انتخاب کالای مورد نظر سایت آمازون Amazon شمارا به صفحه یا خواهد برد که در آن می توانید اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظر ببینید از قبیل قیمت، کشور سازنده، جزئیات کالا، کیفت و نیز تعدادی عکس جهت مشاهد بیشتر محصول.
– در این قسمت شما قیمت اعلام ضده ی محصول از طرف سایت آمازون Amazon را خواهید دید و در صورتیکه مایل هستیند قیمت فرشندگان دیگر را هم ببینید می بایست بر روی گزینه ی Used & New کلیک نمایید که این کار در پیدا کردن پیشنهادات بیشتر و بهتر به شما کمک خواهد کرد.
– پس از انتخاب کالا وتصمیم جهت خرید می بایست شراط و نحوه حمل و ارسال کالا را تعیین نمایید که این کار با کلیک کردن بر روی گزینه Ship to this Address انجام می گردد

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– در مرحله ی آخر بر روی گزینه Add to Card کلیک نموده و کالا به نام شما ثبت شده و جهت ارسال آماده می گردد.

4- تکمیل سفارش:

– در مرحله ی نهایی شما می بایست ابتدا کمیت کالای انتخابی خودرا تعیید نمایید، سایت آمازون Amazon این اجازه را به شما می دهد که از یک کالا بیش از یک عدد اتخاب نمایید.
– برای این کاز در قسمت Quantity تعداد مودر نظر خود را وارد نمایید
– اگر مایلید که کالای مورد نظر شما به صورت هدیه برای آدرس مورد نظر شما ارسال گردد گزینه This is a Gift را انتخاب نمایید

خرید از سایت آمازون Amazon
خرید از سایت آمازون Amazon

– در مرحله ی بعدی نحوه ی ارسال کالا را انتخاب نموده و آدرس مورد نظر خود را تایید می نمایید، سایت آمازون Amazon این اطمینان را به شما خواهد داد که پرداختی شما در شرایط امن و ارسال کالای شما مستقیما به مقصذی خواهد بود که شما در خواست کرده اید.
– در پاین پس از انجام پرداخت بر روی گزینه Place your Order کلیلک نمایید
– با این کار صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در آن می توانید جزئیات خرید خودرا از قبیل تعداد، میزان پرداختی، رسید پرداختی تاریخ ثبت، زمان ارسال، آدرس ارسالی و … مشاهده نمایید.

 

گروه بازرگانی بین المللی واردات از چین با بهره مندی از دفتر خود در ایالت کالیفرنیا این امکان را به شما خواهد داد که با اطمینان خاطر کالای خود را از سایت آمازون amazon انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نموده و در نهایت آن را در شهر خود در ایران دریافت نمایید. این شرکت جهت انجام هر مرحله از فرآیند خرید و حمل کالای شما از سایت آمازون amazon در کنار شما خواهد بود.

از ابتدای راه با شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا